Det låter som det kan bli problem, men man vet aldrig förrän man prövat. Jag skulle dock inte våga göra det utan att ha (minst) ett akvarium till redo ifall man skulle behöva separera någon art.
Speciellt kulfiskar kan vara svårt att kombinera eftersom många arter är bitska. Hurdan just T. fluviatilis (för jag förmodar att det är den du menar) är har jag ingen egen erfarenhet av. Den lär bli mer aggressiv med åldern.
Jag förmodar också att mexikanska mullvadssalamandrar är det samma som axolotlar (Ambystoma mexicanum). Jag har aldrig prövat att ha sådana tillsammans med fiskar så jag har ingen egen erfarenhet. Det är ju långsamma djur som borde ha svårt att freda sig om någon av malarna eller kulfiskarna skulle attackera. Är det någon annan Ambystoma-art skall den ju ha möjlighet att gå upp på land.
Nästan alla arter du räknar upp är ju enklast att hålla i ett artakvarium, så bli inte förvånad över att du får så få svar. Det är mest zoohandlare som har erfarenhet av att kombinera arter på det viset. Men jag förstår att du vill ha ett akvarium med många spännande arter, och lyckas du med den här kombinationen ar du ju lyckats med det :)