kaninbur

#1 - 22 september 2008 18:37
hej
ska bygga kaninbur till min sambo. är det någon som har någon bra ritning/sprängskiss till en med fyra kanin fack ovanpå varandra ?
som en bokhylla alltså.
#2 - 22 september 2008 18:47
Snälla Mange, glöm inte mata och rasta henne ;)... Sambon alltså [:-11][:-88][:D][:-94]

Sorry.. Kunde inte låta bli [:o]... Sorry.
#3 - 22 september 2008 18:53
Nina82 skrev:
Snälla Mange, glöm inte mata och rasta henne ;)... Sambon alltså [:-11][:-88][:D][:-94]

Sorry.. Kunde inte låta bli [:o]... Sorry.

jag har en hage =)
#4 - 22 september 2008 22:43
Freakmange skrev:
hej

ska bygga kaninbur till min sambo. är det någon som har någon bra ritning/sprängskiss till en med fyra kanin fack ovanpå varandra ?

som en bokhylla alltså.

Inga ritningar, men tips: Kolla på www.faboden.se
De bygger burar och jag tror jag har sett 4 facks burar där. Kolla så kanske du kan få en egen idé om hur du bygger upp det.

Lycka till.
#5 - 22 september 2008 23:45
Freakmange skrev:
jag har en hage =)

Du har en hage och sambon ska få en kaninbur, det låter som ett väldigt spännande och annorlunda familjeliv hos er:p:p.
Kan du inte utveckla lite mer för oss konventionella som har sambon i sängen bredvid oss om nätterna och gärna vid köksbordet till elvakaffet.
Var har ni Ozzy?
I en spilta eller....??
#6 - 23 september 2008 14:45
Mumin skrev:
Du har en hage och sambon ska få en kaninbur, det låter som ett väldigt spännande och annorlunda familjeliv hos er:p:p.

Kan du inte utveckla lite mer för oss konventionella som har sambon i sängen bredvid oss om nätterna och gärna vid köksbordet till elvakaffet.

Var har ni Ozzy?

I en spilta eller....??

hahaha....många annorlunda meningsbyggnader,men jag bjuder på dom ;)
lilla ozzy skulle man allt behöva ha en box till ibland.han tar sitt namn på lite för mycket allvar då och då och lever runt som sin namne =))

Annons