Karlavagnen!

#1 - 15 mars 2007 20:28
Tjallå! tänkte kolla hur många som lyssnar på Karlavagnen här inne på forumet.Jag själv lyssnar varje dag/kväll på karlavagnen.Så jädra skönt att somna till^^Och de är bra att dom börjat sända mer 5 dagar i veckan istället för 3
#2 - 15 mars 2007 23:07
Om ämnet är intressant.....

Kenny*92 skrev:
Tjallå! tänkte kolla hur många som lyssnar på Karlavagnen här inne på forumet.Jag själv lyssnar varje dag/kväll på karlavagnen.Så jädra skönt att somna till^^Och de är bra att dom börjat sända mer 5 dagar i veckan istället för 3

:) lyssnar jag gärna och brukar också somna till det ibland. De efterfrågade ämnen att diskutera för en tid sedan, vet inte om de tagit upp så många av dem. Men oftast är det mycket aktuella, intressanta saker som diskuteras....:)
#3 - 16 mars 2007 07:14
Roligt att höra att folk på zoopet lyssnar:).Ibland kan de ju ringa in riktiga stjärnor som man får skämmas för^^
#4 - 16 mars 2007 07:19
Jag lyssnar varje kväll tills jag somnar, toppen att det är 5 dagar som Du säger. Tycker tyvärr att musiken tar upp för mycket plats. 2 samtal, musik, 2 samtal och musik osv.
#5 - 16 mars 2007 07:22
Japp,jag instämmer jag med.Ibland kör dom 1 samtal å musik etc etc....de förstör ju programet lite.
#6 - 16 mars 2007 11:56
Karlavagnen skulle egentligen ligga på kunskapskanalen P1 - helt utan musikinslag, som Ring P1 på morgonen kl. 9.20-10.00 - de med ynkliga 40 minuter. Kanske en separat kanal med bara debattinslag och diskussioner?
#7 - 16 mars 2007 13:28
hade vart helt okej för mej.
#8 - 16 mars 2007 13:43
Kenny*92 skrev:
Roligt att höra att folk på zoopet lyssnar:).Ibland kan de ju ringa in riktiga stjärnor som man får skämmas för^^

Håller med:D . Brukar lyssna när jag kör till jobbet om kvällen. Men du ska veta att när jag kör hem kl halv4 så lyssnar jag på vaken i p3 och p4 och där är det ibland riktiga stjärnor som ringer in. Dom glömmer ibland vad dom snackar om och svamlar som fanken. Man undrar ibland om dom är påverkade eller något
#9 - 16 mars 2007 15:01
Ja lyssna på fredagar på karlavagnen då ringer de in goa gubbar.vaken e riktigt bra!

Annons