Har ni inte sett denna film så gör det!
Killi's i det vilda. åh herregud.
&feature=related" target="_blank">&feature=related drd skrev:Underbar filmsnutt ju :)
Azur skrev:Fast det där är med all säkerhet arrangerat. Det är nog ungefär lika naturligt som Disneyfilmen där lämlar ses störta ner i norra ishavet: grävt fotspår, isläppta killis, resten akvariebilder.
Kjell Fohrman skrev:Mycket trevlig video - tack för tipset.
När jag ser videon så drar jag mig till minnes att Sune Holm på en mässa visade upp en avgjutning som han gjort på ett elefantspår och som man kunde hålla killis i.
Annika skrev:Jag har också sett den :) Mattias köpte den av Sune. Ett tag fanns den förvarad i mitt källarförråd. Nu tror jag att den bor hemma hos Mattias. Riktigt fräck är den. Den består av två delar. En del med ett helt fotspår där man bara ser fisken ovanifrån och en annan del med ett halvt spår, med glasruta så att man ser in i spåret från sidan. Tror att jag har foton på det hemma. Ska kolla det när jag är hemma från Tyskland igen.
SenorBastardo skrev:Kul film! Dessutom är ju Fundulopanchax gardneri en fantastiskt fin fisk. Nu borde alla förstå varför täckglas är absolut nödvändigt i en killiburk.