Kommer ej in på artbeskrivningar

#1 - 26 november 2006 11:02
De senaste dagarna har jag haft problem med att nå artbeskrivningarna här.

http://img182.imageshack.us/my.php?image=felty6.jpg
Detta är vad som kommer upp när jag klickar på artbeskrivningarna. Ligger felet hos mig eller hos zoopet?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 26 november 2006 11:19
CBR skrev:
De senaste dagarna har jag haft problem med att nå artbeskrivningarna här.

http://img182.imageshack.us/my.php?image=felty6.jpg

Detta är vad som kommer upp när jag klickar på artbeskrivningarna. Ligger felet hos mig eller hos zoopet?

Artbeskrivningarna funkar som vanligt - dock är det ju som så att vissa artbeskrivningar har bara goldmedlemmar tillgång till.
Det finns dock ca 550 st fiskartbeskrivningar som alla kan se och där borde du inte ha några problem
#3 - 26 november 2006 15:42
Jo, det är jag medveten om, men den bilden får jag upp när jag klickar på sötvattensfiskar - artbeskrivningar. Men då är det alltså hos mig felet ligger, får testa med en annan webbläsare.
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 26 november 2006 15:58
CBR skrev:
Jo, det är jag medveten om, men den bilden får jag upp när jag klickar på sötvattensfiskar - artbeskrivningar. Men då är det alltså hos mig felet ligger, får testa med en annan webbläsare.

Rensa din dator från coockies och töm cacheminnet så kanske det funkar
#5 - 29 november 2006 21:49
Jag kan inte heller se några artbeskrivningar sen några dagar tillbaka, det enda som kommer upp är en text och så loggan fram till p, alltså det står Zoop. Länken till första sidan finns också med sen är det tomt förutom denna text bredvid Zoop:

<table width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0" border

Mvh Anna
admin
Christian Alfredsson
#6 - 30 november 2006 08:19
- Är det alla arbeskrivningarna
- Vad har ni för webbläsare?
#7 - 30 november 2006 14:11
Nu märkte jag att jag kan komma in på artbeskrivningarna men endast via den "blå menyn" upptill. Tidigare har jag oftast gått in på artbeskrivningarna via första sidan men det är där det krånglar för mig.

Jag har Internet Explorer.

mvh Anna
admin
Christian Alfredsson
#8 - 1 december 2006 09:03
Både länken till höger och den i blå raden är samma. Klickar du någon annanstans.
#9 - 7 december 2006 16:06
Jag kommer inte in på några artbeskrivningar oavsett vart jag klickar med IE, får ovan nämnda problem. Men med firefox fungerar det.

Annons