Israel har rätt att finnas och det är inte okej att försöka få bort dom från jordens yta.
Nu handlade iofs erikthur's inlägg om möjligheten att det kunde vara konstfack som var inblandad, har du lust att beskriva hur du kom på tanken med att detta skulle vara en konspiration mot israel?
Jag har inte valt någons sida och kommer aldrig göra det för Israel är minst lika bra kolsupare som araberna.
Man får helt klart intrycket att du är mer pro israel än pro arabisk!
Det jag menar var att global intifadan tog på sig sprängningarna i Södertälje i ett tidigare attentat och att mycket tyder på att det var dom eftersom de hade varnat butikerna.
En brilliant iaktagelse, nu skulle det vara intressant att hitta din koppling till antisemetism och palestinafrågan?
Ja det var ju moget, gått ut grundskolan eller sniffa lim. Man undrar ju vem som har läst historien.
Om du uppmanar mig att stödja FN framför arabvärlden så garanterar jag dig att jag kommer att häpna och fråga mig själv om du sniffar lim och varför kan du läsa under
denna länk över samtliga förenta nationernas medlemsländer, sist jag kollade så fanns både syrien, egypten, iran osv med på listan.
Så du blundar för oktoberkriget? och du bara ser sexdagarskriget? Du blundar att judarna har varit jagade långt innan 1948.
Blundar? Anledningen till att staten Israel befinner sig där dom gör idag beror på att dom varit förföljda i europa under århundrande, ska du smälla mig på fingrarna så vore det ju trevligt om du inte sov under dina icke NO ämne!
Om du snällar mig kan ja snälla dig i denna sandlåda och försöka sätta dig vid skolbänken igen och läsa på lite historia.
Nu tror jag inte att jag förstår vad du skrivet, vad skriver du egentligen?
Ett Palestina finns inte, har aldrig funnits, närmast man kan komma Palestina är Jordanien.
Ett Palestina har funnits både i historien och samtiden, kopplingen till Jordanien finns men jag har svårt att tänka mig att Jordanien som är en monarki skulle vilja lämna äver tronen till folket.
Skall vi lipa om vem som var där först så är det turkisk mark.
Om du med turkar menar det ottomanska riket så bör du komma ihåg att dagens Turkiet inte vill kännas vid någon koppling eftersom dom skäms över delar av det som hände under dom 800 år som det ottomanska imperiet bredde ut sig.
Sen bor jag inte i Husqvarnafabriken utan i Huskvarna.
Sicken tur, annars hade du ju varit till hälften italienare vid det här laget, sen vet jag faktiskt skillnaden på fabriken och den lilla orten med det trevliga forsfallet, även om minimjölk tyvärr har blivit en större representant för orten än diskmaskiner och motorcyklar.. :D Been there, done that osv..