Konstig länk när man laddar upp bilder i trådar

#1 - 28 november 2006 13:41
När man laddar upp bilder i trådar, så dyker det upp en felaktig länk i "hantera bifogade filer" som heter undefined, varför gör det det?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 28 november 2006 13:48
Jag testar
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 28 november 2006 13:49
En ruta med ett rött kryss och texten undefined dök upp - vete sjutton varför - verkar ju inte betyda något i alal fall
#4 - 28 november 2006 22:37
Snygg firre Kjell, vad kan en sådan heta då?
#5 - 28 november 2006 23:21
AAA.Betta channoides182.jpg
admin
Christian Alfredsson
#6 - 29 november 2006 08:44
testar testar
admin
Christian Alfredsson
#7 - 29 november 2006 08:44
Verkar inte ha någon betydelse... Ska kolla med vBulletin
#8 - 29 november 2006 11:29
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Något knepigt händer mig när jag skall ändra mina inlägg i forumet... Det står å tuggar å tuggar men inget händer. Jag är lite slarvig när jag skriver ibland och måste ibland gå tillbaka och "snygga upp" de mellanrum som hamnar på fel ställe å så... Har ju inte alls med detta att göra egentligen men det är ju en liten felrapport...

Edit: Så klickar på "Ändra" och nu skall jag trycka på "Spara" ... och ingenting händer...[/COLOR][/FONT]
admin
Christian Alfredsson
#9 - 29 november 2006 12:49
Det har med ett menyfel det sista. De har inte fixat det på www.Deluxemenu.com

Väljer du att gå till avancerat funkar det.
#10 - 29 november 2006 13:05
admin skrev:

Väljer du att gå till avancerat funkar det.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Jo, jag vet. Det är bara det att jag har vant mig vid snabbalternativet så det blir lite frustrerande när jag bara skall trycka ihop 'p å' till 'på' till exempel. Man kan inte ge barn glass och sedan ta den ifrån dem? :rolleyes: ;) [/COLOR][/FONT]
Kjell Fohrman
Administrator
#11 - 29 november 2006 13:13
Lenmar skrev:
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Jo, jag vet. Det är bara det att jag har vant mig vid snabbalternativet så det blir lite frustrerande när jag bara skall trycka ihop p å till på till exempel. Man kan inte ge barn glass och sedan ta den ifrån dem? :rolleyes: ;) [/COLOR][/FONT]

Det hela kommer att bli normalt igen så snart vbullentin löst problemet.
Även om man inte går til avancerat så funkar ju faktiskt också även om inte en ny sida laddas upp när det är klart så man får "beviset"
#12 - 29 november 2006 13:24
Det är likadant när man skriver ett inlägg och ska ändra på det eller är jag helt ute och cyklar?
Kjell Fohrman
Administrator
#13 - 29 november 2006 13:39
ansjo skrev:
Det är likadant när man skriver ett inlägg och ska ändra på det eller är jag helt ute och cyklar?

Det är väl just det som Lenmar åsyftar ovan antar jag - i alla fall var det det som jag tänkte på när jag svarade
#14 - 29 november 2006 13:49
ansjo skrev:
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Det va det jag menade ;)![/COLOR][/FONT]

Annons