VisualDarkness skrev:Var håller du koll? Det finns många akvariesidor så som ciklid.org, ciklider.se, saltvattensguiden.se och planstwap.se där det ofta dyker upp saker i stockholm.
08 är rena drömmen mot det mitt område....
VisualDarkness skrev:Visst är det kul att välja region på annonssidorna i större delen av norrland och hela västmanland? *Poff* 1-2 annonser återstår...
VisualDarkness skrev:
Dock så verkar ciklider.se vara lite morgontrött idag...
ansjo skrev:Provat www.ciklid.org istället;)?
VisualDarkness skrev:Var håller du koll? Det finns många akvariesidor så som ciklid.org, ciklider.se, saltvattensguiden.se och planstwap.se där det ofta dyker upp saker i stockholm.
08 är rena drömmen mot det mitt område....
VisualDarkness skrev:Tradera kan man gör superklipp på saker som är "endast avhämtning"!
candra skrev:Har bara kollar på blocket, visste inte att det fanns några större sådana sidor...men då ska jag kolla dom med =) Tack , lite gladare nu... kan alltid lita på Zoopet. =) Och så håller folk till på Facebook...verkar ju korkat, haha =)
022helpek skrev:Jag skulle nog lägga ut en blänkare på Facebook att jag är intresserad av ett större akvarium - du anar inte vad man kan få för kontakter genom ett allmänt utrop...
candra skrev:Haha, ja det där var ju en toppen ide...tänkte jag inte på =)
Ledsen att jag inte svarat någon innan, men blev lite låg sen jag fick höra att jag hade en fisksoppa i karet... =( Vilket inte var min ursprungliga fråga...på en annan tråd.
Tack för tipsen..