Bowman skrev:Hur mycket måste man verkligen kunna för att få ut något av en sån här sak?
Högskoleutbildning i kemi + 15 års erfarenhet som akvarist? Eller är det en vettig pryl för nybörjarklåparen som vill hålla bra vattenkvalitet (jag)?
Guy Palm skrev:Ingen större utbildning, allt står i informationen som följer med. Kommer inte ihåg, men jag tror att du måste förstå engelska.
larson skrev:Min JBL testlab, stora väskan alltså, har instruktioner på svenska i handboken. Fast jag har inte orkat bläddra dit utan använder den engelska instruktionen tidigare i boken ändå.
Väskan är inredd för att hålla ordning på allting under tiden man går igenom mätningarna. Jag är helt nöjd med handhavandet.
Triggerhappy skrev:Seras labbväska har tydliga instruktioner för samtliga test på svenska!
Tycker lådan är snygg och inte alls platstig eller billig på något sätt (nu var den väl kanske inte så billig heller men ni förstår nog vad jag menar), känns som kvalité.
Bra köp! jag är riktigit nöjd.
larson skrev:Min JBL testlab, stora väskan alltså, har instruktioner på svenska i handboken. Fast jag har inte orkat bläddra dit utan använder den engelska instruktionen tidigare i boken ändå.
Väskan är inredd för att hålla ordning på allting under tiden man går igenom mätningarna. Jag är helt nöjd med handhavandet.