Liiiite trångt för en sån stor varelse va?
Undra hur han rastar den?!!?!?
http://www2.blocket.se/view/2168014.htm?l=0&c=1&city=0
Vi får väl gå samman och frigöra honom och skänka han till Universeum eller Skansen eller nåt...
Ursprungligen skickat av Toke
Är det överhuvudtaget någon här som har mer info än det som bilden visar? Kan ni med säkerhet säga att denna kajman bor i detta akvarium alltid, hela tiden? Tycker bara det känns lite grovt att kalla någon för idiot etc. när man inte har all fakta på bordet. Jag håller med om att det inte är bra för ett djur att ha så begränsat med plats, OM den har så begränsat med plats hela tiden. Ingen som blri upprörd över alla hästar på ridskolan som fastkedjade i spiltor här dom inte "används"? Hur kul är det för fiskarna ni köper i affären att bo i en liten påse? Vill ni bli kallade idioter av folk som inte med säkerhet vet om dom kommer få mer plats när ni kommer hem?
Mvh
Björn
Patrik, är det här verkligen din åsikt när du ser lagöverträdelser och eller övergrepp av olika slag? Att man ska blunda för det och tiga?Jag kan inte heller tänka mig att kajmenen, eller vad det är, har tillräckligt med yta i baljan, men det är som sagt inte vårt problem. Låt folk sköta sitt på sitt sätt. Det man inte vet har man inte ont av...
Ursprungligen skickat av orm
rindberg: men gosatta har ju rätt, Patrik_växjö är ett troll som mest bara jävlas.
jag fick aldrig se annonsen själv men känns inte som krokodiler hör hemma i lägenheter.
in b4 the lock!
Ursprungligen skickat av Patrik_växjö
Kan ju tänkas att han säljer för att han inte har råd att skaffa större balja till djuret??
Jag är inte ute efter att jävlas å hålla på, jag ser bara saker från olika håll, istället för att bara hålla med och säga samma sak som 90% av inläggen i denna trådserie har! Tror ni han e den enda som håller ett djur så trångt??
Som både Patrik och Marcus (och även jag) har försökt säga, vem här vet att inte syftet var att den skulle få det bättre!?
Tycker oavsett hur det ligger till med den, att det är tråkigt att alla försöker kasta skit på andra för att de har andra (kanske konstiga) åsikter, diskutera istället och dra inte förhastade slutsatser!!
Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
[quote]Som både Patrik och Marcus (och även jag) har försökt säga, vem här vet att inte syftet var att den skulle få det bättre!?
Tycker oavsett hur det ligger till med den, att det är tråkigt att alla försöker kasta skit på andra för att de har andra (kanske konstiga) åsikter, diskutera istället och dra inte förhastade slutsatser!!