kul inlägg

#1 - 10 februari 2008 18:37
hej!

detta inlägg kanske e lite off tropic men de handlar om fiskar.

iallafall hitta jag detta inlägg på hamsterpaj.net[COLOR=#22229c] http://www.namninsamling.com/site/get.asp?moft__[/COLOR]
#2 - 10 februari 2008 19:19
Skrev du under? ;)
#3 - 10 februari 2008 19:25
jag vill gifta mig med ett kvalster eller en fjäril....
Helt personligen tycker jag att det är ganska sjukt. Att gilla sina husdjur är det inget fel med man kan t.ex. krama sin hund om man vill det men gifta sig hmm .. ne

kanske svårt med ett könsligt förhållande :p
är inte tidelag förbjudet i sverige ... har haft diskussionen uppe i skolan.
#4 - 10 februari 2008 19:40
nej jag skrev inte under, tycker också att de e löjligt. och va alla andra tycker kan ni ju kolla i hamsterpajs forum för kärlek och relationer ämnet heter M.O.F.T
#5 - 10 februari 2008 20:08
Jag tror att det är ett inlägg i debatten om könsneutrala äktenskap. Här har man skruvat till det lite extra... Något slags fånig ironi kanske?
#6 - 10 februari 2008 21:04
nej jag lovar de e helt seriöst.
#7 - 11 februari 2008 06:16
MattiasL skrev:
Jag tror att det är ett inlägg i debatten om könsneutrala äktenskap. Här har man skruvat till det lite extra... Något slags fånig ironi kanske?
Fast det är ju stor skillnad på könsneutralt äktenskap mellan människor och tidelag. Man får ju verkligen hoppas att det bara är ett skämt.
#8 - 11 februari 2008 07:13
Har tidelag blivit olagligt än, eller håller dom fortfarande på och tramsar om det?
Hur som helst borde det väl vara rätt så svårt, om inte rent omöjligt med en fisk...
Och den som är seriös med det här har nog inte riktigt "alla varor i skafferiet", eller fantastiskt dålig humor.
#9 - 11 februari 2008 11:20
Tidelag är fortfarande inte förbjudet i sverige, såg ni inte det svt filmade inslaget från Alingsås och "A History of Sex" i konsthallen med krisdemokratens kommentar på bilden med tjejen med den långa hästkuken ömt i handen, "det här är ju helt naturligt" medans hennes reaktion på 2 gamla bögar som hånglar upp varandra var upprörande nog för att stänga utställningen.. Yeah!!
#10 - 11 februari 2008 16:21
Men religiösa människor KAN (obs KAN, och inte ALLA ÄR, man får ju inte generalisera för grovt) ha en tendens att vara lite underliga, med andras mått mätt...
Har för mig att (åt minstone förr i tiden) gällde enligt islam, att om en man togs på bar gärning under tidelag, tvingades han också gifta sig med nämnda djur... (om det sen stämmer, eller jag minns fel, det ska vi låta vara osagt..).

Sen är ju frågan: Vem gifter sig med en fisk?
#11 - 11 februari 2008 17:49
ja patetisk eller hur. men olika djur e ju heliga i olika länder, t.ex i indien e kon helig

Annons