Kurs i akvarestik?

#1 - 14 april 2008 16:37
Satt och bläddrade bland artiklarna och hittade denna http://www.zoopet.com/index.php?option=com_content&task=view&id=250&Itemid=131

Var kan man gå en sån kurs? Vad kostar det mm?

Jag hade ingen aning om att man var tvungen att gå en kurs för detta. Jag blev ju glatt överraskad då det ju höjer(eller ska höja) kunskapsnivån hos handlarna.
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 14 april 2008 16:41
Det är ju som sagt en kurs som är till för de som har företag inom branschen. För att få starta an akvarieaffär måste man som sagt gå en grundkurs och en akvaristikkurs. Totalt handlar det nog om ca. 10.000 inkl.moms.

Är man privatperson så arrangerar en del akvarieföreningar olika lämpliga kurser som man kostnadsfritt (eller för en smärre summa) kan gå om man är medlem.
#3 - 14 april 2008 20:58
Kjell: nu så här dagen innan det är dags att välja kurser till högskolan, synd att det inte finns en kurs i akvaristik där (på Mälardalens Högskola i Västerås) då hade jag garanterat briljerat mig igenom den :D
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 14 april 2008 21:00
lenis3 skrev:
Kjell: nu så här dagen innan det är dags att välja kurser till högskolan, synd att det inte finns en kurs i akvaristik där (på Mälardalens Högskola i Västerås) då hade jag garanterat briljerat mig igenom den :D

Tycker jag också - kanske hade man kunnat fått lite jobb där;)

Annons