Hallå all muppar nu e jag tebax med lite kul bilder.
Leopoldi som dom så vackert heter eller som jag brukar kalla dom "Dumerilli" eller som dom även kallas "sheep headed" eller t.o.m. scalar (kärt barn har många namn) så hittade jag dessa underbara v.f. djur (som jag vet även Webmastern när har stor kärlek till[:o]) långt ner i en tank (burk) på Akvarielagret. Den som söker han finner:)
OK jag köpte fem och jag lät Bosse plocka upp dom som han ansåg skulle passa mig. En dog :eek: [:(!] Dom andra fyra visade sig vara två par:p
Så nu har dom lekt in sig ett par gånger i omgångar i min Heckel tank för det va där jag ville ha dom. Mina b.h.h. står för dagen o skakar i ena hörnet, i andra hörnet står jag o skakar:D o i mitten har vi dessa fina bilder på lek på v.f. Leopoldi med romkaka stor som ett tefat. Jag har räknat även om det inte va populärt av föräldrarna, efter 498 och tre pilsner tappade jag räkningen[:o]
Hoppas ngn tycker bilderna är roliga att se på och jag håller tummarna för att jag kan lägga in dom här då det för min del varit mkt strul på slutet att visa bilder.
Vi hörs av muppar.[:-96]