Ja han är värre än mig. Han är singel och det är jag med. Undrar varför ;).
Ca 66L/kvm :D
aså?.. hmm vattensängen ja...
240*210*20= 1008l till där ja... :)
igång 540+250+64+27
tomma 64+95+54+140
vattensäng 1008
lägenhet 64
Här har vi 19,9 liter/kvm. 9x70, 720, 450, 250 liter, alltså 12 akvarier och lägenheten är en fyra på 103 kvadratmeter. Kan tillägga att vi bor 6 personer (varav 4 tonåringar) och en gris i lägenheten också... så om vi börjar räkna på hur få kvadratmeter som blir över till människorna i lägenheten, ja, då tror jag nog att vi toppar listan.
Sedan tror jag att jag kan känna mig lite delaktig i alla Marie J:s akvarier åsså :p Hur många hade du när jag kom ner och övertalade dig att köpa en hel bröt???
Nää, ni är inte kloka... Hur hinner ni med??? Jag förstår att sambosarna åker ut... Min börjar gnälla över min hobby, akvarier och Zoopet, och jag har bara 3 kar... Snart åker han ut.. :D :D
Jag tycker att man först ska få dela boytan på antal människor som bor i huset.. Alltså.. 5 st person på 84 kvm = 16,8 per person.. "Mina" 330 L vatten alltså 19,5 L per "mina" kvm.. :D :D Det var bara liiite fusk...
Jag hoppas att ni har tilläggsförsäkring!!! och snacka om att ni inte behöver ringa till brandkåren om det börjar brinna... helt självsläckande... ;)