Lördag - 1 dag kvar!!

#1 - 7 februari 2009 10:17
Så var det Lördag och jag sitter här framför datorn och är svettig... Har burit ner en massa saker till källarförrådet för att få lite ordning i lägenheten och framför allt för att göra plats för akvariet jag skall hämta imorgon!
Platsen till akvariet är klar, nu skall det bara göras fint runtomkring också :d:d

Kontrollmätte bilen igår men det saknades 5-6 cm på bredden för att jag skulle kunna få in både akvarie och ställning bredvid varandra [:(!] Nu får det bli att jag lånar föräldrarnas bil och hyr ett släp f-n vad störande. Men det går inte att få in båda samtidigt och köra 24 mil extra känner jag inte för.

Melodifestival ikväll, deltävlingarna brukar vara dom bästa så man får väl slå ett get öga på det.

Hoppas att alla får en bra och mysig helg!
#2 - 7 februari 2009 10:54
Kan du inte hyra en mini lastbil på någon bensinmack i den orten du köper karet och lämna tillbaka den där du bor... Brukar ju vara en smidig lösning...... Eller om du kan skruva ner bänken
#3 - 7 februari 2009 11:13
det kostar tvärr ungefär 1000 kr att hyra skåpbil, det blir lite väl saftigt tyvärr
#4 - 7 februari 2009 13:03
ställningen på taket och karet i bilen... det var så vi fick hem vårt 540 L
#5 - 7 februari 2009 13:12
Taket har jag inte tänkt på men jag har iofs rails men inget takräcke blir svårt att surra det?
Skall prata med Pappa och fråga om jag inte kan låna en täckt bil på hans jobb, vi lånade den nu när jag flyttade, den hade varit kanon.
#6 - 7 februari 2009 15:30
Därför vi köpte på oss ett par större kar när vi hade stor bil. Numera är det tämligen trångt i bilen :(
Hoppas det ordnar sig!

Annons