powerglo naturligvis :)
nej men vad ska du ha för fisk o ska du ha massa växter eller lite lagom? man behvöer ju inte köra på olika. i mitt malawi där det inte finns några växter så kör jag med 3 powerglo bara.
o till min växtkub är det bara aquarelle ( ett annat växtrör som slutat tillverkats men är typ det bästa som funnits på marknaden)
Det är därför jag inte hittar aquarelle! Ååå dumt för det har jag haft tidigare och kände till.
Jag vill ha rätt mycket växter, helst växter som växer snabbt för de får sköldpaddan. Fast jag är ingen växtexpert. Någon mossa oxå, har haft flamemossa men vet inte om det blir den igen eller någon annan. Jag vill att växterna ska få det bästa ljusförhållandet som går att få med två rör.
Fiskar är typ ancistrus, nyckelhålsciklid, endless, räkor och asolene spixi. Vet inte om det blir platy oxå. Blir rätt mycket då. Eller får enlessarna vara i sköldpaddskaret, sköldpaddan äter ändå inte dom som planerat så de förökar sig där som bara den.
Ska lägga ner ställningen med 3 akvarier på grund av ändrade familjeförhållanden ;) men kan inte vara utan helt och ett möbelkar passade bättre in i nya lägenheten.