Malawi 112L

#1 - 4 februari 2010 20:44
Hej! Ska starta ett 112L akvarium med malawi, hade tänkt mig Golden/Rödzebra och en till sort om jag har plats.. men jag undrar hur många kan jag ha? kan jag ha 2 honor och en hane av varje sort?
#2 - 4 februari 2010 21:04
Fredrik1 skrev:
Hej! Ska starta ett 112L akvarium med malawi, hade tänkt mig Golden/Rödzebra och en till sort om jag har plats.. men jag undrar hur många kan jag ha? kan jag ha 2 honor och en hane av varje sort?

Finns som jag skrev i ett inlägg för en liten stund sen redan mkt skrivet om detta här på fomumet men 3 mbunasarter i 112L är lite i högsta laget. Jag hade nog kört max 2 arter. Ja 1 hane av vardera art och 3 honor kan väl vara lagom tycker jag.
#3 - 4 februari 2010 21:07
Aa, jag tittade lite efter det, men hittade inget direkt där man kunnde få ett bra svar.. så startade en så jag kunnde få svar.. så jag kan ha 1 hane av golden och 3 honor av golden sedan 1 hane röd zebra och 3 honor röd zebra? :D tack för svaret!!!
#4 - 4 februari 2010 21:17
Fredrik1 skrev:
Aa, jag tittade lite efter det, men hittade inget direkt där man kunnde få ett bra svar.. så startade en så jag kunnde få svar.. så jag kan ha 1 hane av golden och 3 honor av golden sedan 1 hane röd zebra och 3 honor röd zebra? :D tack för svaret!!!

Ja det borde funka bra! No reason;)!

Annons