Malmö ??????

Guest
#1 - 21 februari 2009 02:31
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hej killar och tjejer….jag vet inte egentligen varför jag skriver detta….men…[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]’jag var precis för första gången på Möllan i malmö…..shit va tråkigt…[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Varför ska alla dricka sig fulla ……så att man inte förstår vad dom säger?????????????????[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Oj fastna på frågetecknet [/FONT][FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ni kommer tycka att detta är ett grymt onödigt inlägggggg, men var ska man gå om man vill ha roligt i malmö……och är singel……Jag reser ganska mycket…och uteställena i Sweden är ganska trist…….om man inte går på Patricia i Stockholm……var brukar ni gå ut….om ni går ut?[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Malmö är en riktigt dålig stad på uteställen…. [/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Tacka vet jag STOCKHOLM…….ni har det vi vill ha [/FONT][FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Shit[/SIZE][/FONT]
#2 - 21 februari 2009 07:59
Misstänker att Aggehunk inte var speciellt nykter halv 4 imorse då detta skrevs :D :D

Möllan i malmö är ju ghetto :D så det var kanske inte bästa stället att hänga på eller ?
#3 - 21 februari 2009 08:01
Tror Aggehunken sover sött nu ;) :p
#4 - 21 februari 2009 08:16
Förr var ju Möllan ett av dem bästa ställena i malmö på grund av dem låga priserna dem tog för drickan och maten,det började alltid först på Möllan sen vidare till KB för att lyssna på Live Band efter det till Stortorget för Etage eller nåt annat.Allt jag nämner är över för min del det var ett antal år sedan detta hände i mitt liv men roligt var det...=)kan ju ha förändrats priser och dylikt..
Guest
#5 - 21 februari 2009 09:59
aggehunk skrev:
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hej killar och tjejer….jag vet inte egentligen varför jag skriver detta….men…[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]’jag var precis för första gången på Möllan i malmö…..shit va tråkigt…[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Varför ska alla dricka sig fulla ……så att man inte förstår vad dom säger?????????????????[/SIZE][/FONT]

[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Oj fastna på frågetecknet [/FONT][FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT][/SIZE]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ni kommer tycka att detta är ett grymt onödigt inlägggggg, men var ska man gå om man vill ha roligt i malmö……och är singel……Jag reser ganska mycket…och uteställena i Sweden är ganska trist…….om man inte går på Patricia i Stockholm……var brukar ni gå ut….om ni går ut?[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Malmö är en riktigt dålig stad på uteställen…. [/SIZE][/FONT]

[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Tacka vet jag STOCKHOLM…….ni har det vi vill ha [/FONT][FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT][/SIZE]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Shit[/SIZE][/FONT]

Oj [:o]...så blev det med det.....Hmmm...Ont i skallen....:mad:
Det var ju ett trevligt inlägg.....Möllan är riktigt Ghetto.....MEN
de har god mat och god öl.....Kan rekomenderas på dagarna...med alla kulturer och diverse restaurager....

Ska till Hipp ikväll och titta på Pernilla Wahlgren...men ska ha datan stängd när jag kommer hem [:o]

:D
#6 - 23 februari 2009 11:54
aggehunk skrev:
Oj [:o]...så blev det med det.....Hmmm...Ont i skallen....:mad:

Det var ju ett trevligt inlägg.....Möllan är riktigt Ghetto.....MEN

de har god mat och god öl.....Kan rekomenderas på dagarna...med alla kulturer och diverse restaurager....

Ska till Hipp ikväll och titta på Pernilla Wahlgren...men ska ha datan stängd när jag kommer hem [:o]

:D

Tja, du kanske ska välja lite bättre spelningar om du vill trivas i malmö..
Distortionkvällarna på deep tex..
Guest
#7 - 23 februari 2009 12:02
NIC skrev:
Tja, du kanske ska välja lite bättre spelningar om du vill trivas i malmö..

Distortionkvällarna på deep tex..

Deep !!!! Stans Största Gay-klubb......... tror jag avstår men tack för tipset...
#8 - 23 februari 2009 12:53
aggehunk skrev:
Deep !!!! Stans Största Gay-klubb......... tror jag avstår men tack för tipset...

Inte på distortionkvällarna efter vad jag har hört..
Men, du har alltså varit där.. ;):p
#9 - 23 februari 2009 12:57
Efter att ha sett lite vimmelbilder från deep så får man nog ta tillbaka tipset..
Tyckte däremot grungetemat på vissa fredagar lockade en del innan..
Visste inte att det stället blivit så bögigt...
Guest
#10 - 23 februari 2009 13:14
NIC skrev:
Inte på distortionkvällarna efter vad jag har hört..

Men, du har alltså varit där.. ;):p

Klockrent! :d:d:d
Guest
#11 - 23 februari 2009 13:25
Anettejt skrev:
Klockrent! :d:d:d

Hiihii nu hade ni roligt :d
Till mitt försvar så har jag aldrig varit där....Jag har en Gay-vän som brukar hänga där....Men det tror ni nog inte på...
Guest
#12 - 23 februari 2009 14:05
aggehunk skrev:
Hiihii nu hade ni roligt :d

Till mitt försvar så har jag aldrig varit där....Jag har en Gay-vän som brukar hänga där....Men det tror ni nog inte på...

Givetvis tror vi inte på nåt du skriver. Split personality? Vad ditt andra jag gör har du visst ingen aning om...;):p

(sorry, bara skojjar med dig):)
#13 - 23 februari 2009 14:08
Härligt med sådana här trådar som jag tror bara kommer att spåra ut totalt...=)
#14 - 23 februari 2009 14:31
Härligt med sådana här trådar som jag tror bara kommer att spåra ut totalt...=)

Ja man vet aldrig, detta kanske anses som hets mot folkgrupp vad vet jag...
#15 - 23 februari 2009 14:50
Själv höll jag till nere på vinterpalatset under min korta tid i malmoe..

Annons