Mardröm med skål...

#1 - 19 mars 2005 08:23
Jag har en tid haft en liten skål på 1,5 liter stående på en hylla över min säng... den har tjänat som nattlampa, den har varit halvfylld och full med vattenväxter. den stod på en liten roterade ljusplatta som skickade upp skiftande ljus på flyväxternas rötter och undersida... det var jättevackert när det skiftade i regnbågens alla färger... i natt glömde jag den på.... vilket gav ödesdigra följder... den måste glidit sakta men säkert på plattan och tillslut föll den ner i sängen där jag sov.. klockan var 2 på natten. inget trevligt uppvaknande och sängen helt blöt...
#2 - 19 mars 2005 08:43
oj hjälp vad läskigt! inget som jag skulle vilja uppleva...

gick nåt sönder?

lycka till med städandet nu :)
#3 - 19 mars 2005 08:45
Jag hoppas ingen skadade sig för det hade nog kunnat gå riktigt illa.
#4 - 19 mars 2005 09:03
ne.. skålen gick inte sönder men hela sängen blev blöt.. jag vat trött.. lade på fyra handdukar och somnade om...
#5 - 19 mars 2005 09:34
Jo det måste du har varit för att kunna somna om i en blöt säng :)
#6 - 19 mars 2005 09:39
skratt... jag är lajvare... jag kan sova i snö om det behövs *jävla tält... ehh... hörrni... vet ni vart golvet till det här tältet är.... fan,.. dragkedjan är paj... fan vad kallt det är? går det att elda i den där? nej.. kaminen är trasig....*
#7 - 19 mars 2005 17:32
ASGARV påminner mej om en föredetta skolkamrat.
han hade haft fönstret öppet.
var av sån model man kan snurra ett halvt varv och han hade haft det vågrätt och det regna så de va fullt med vatten på rutan och när han stängde fick han 3-4 liter rätt i sängen också.
han sov på soffan den natten
#8 - 19 mars 2005 17:56
*skratt*

Annons