Märkligt..

#1 - 14 december 2003 10:35
När jag går in under fliken "föreningsfrågor" och kollar på Växjötråden står det att "Balzani" skrivit sist i tråden 2003/12/14 08:30:58. Men om man går in i tråden och kollar längst ner på sida 92 som är sista sidan så har jag skrivit sist 2003/12/14 : 08:14:49.
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 14 december 2003 10:47
Det kan (vet ej) vara så att Balzani har varit inne och ändrat något i ett tidigare inlägg och då är det är det som anges.
Jag har tidigare bett Christian att titta på detta "problem" så att det inte registreras som ett nytt inlägg om man ändrar någonstans i tråden, men tydligen har han ännu inte löst detta problem.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
#3 - 14 december 2003 11:14
OK, inget stort problem direkt, skrev det mest som en liten parentes..
#4 - 14 december 2003 11:17
Kjell har helt rätt. Senast förändring är det som sparas i tråden.
#5 - 14 december 2003 11:19
En anledning att ändra skulle vara att vissa verkar ha satt i system att göra så, med jämna mellanrum, för att flytta upp sina inlägg i historiken...

Peter
#6 - 14 december 2003 11:30
OK, så Balzani har ändrat i det inlägg han skrev senast då, vilket nödvändigtvis inte behöver vara trådens sista inlägg... I got it!
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 14 december 2003 11:50
En anledning att ändra skulle vara att vissa verkar ha satt i system att göra så, med jämna mellanrum, för att flytta upp sina inlägg i historiken...

Ja så är det tyvärr och det är ju ett sätt att sabba forumets idé och om så sker ofta så är tydligen alternativet att helt stänga av möjligheten att ändra i "gamal" inlägg.
Under alla omständigheter om ni upptäcker att det i vissa trådar satts i system med uppdateringar så meddela mig. Jag låste t.ex. idag tre trådar där helt klart detta var satt i system.
Akvaristiska hälsningar^
Kjell

Annons