HEJ....har just nu min plansh fast tejpad på baksidan av karet.Men jag läste nyss att man kan ta matolja bakom planshen och sätta inne i karet.Men blir det inte
fult med matolja på vatten ytan i karet då? och kan man göra så när det är vatten i?
Kan inte bara låta bli att fråga i vilken tråd du läste detta :)Men det stod här på zoopet att dom satte den på INSIDAN !
Kan inte bara låta bli att fråga i vilken tråd du läste detta :)[/QUOTE]Men det stod här på zoopet att dom satte den på INSIDAN !
rödtoppen skrev:hehehe :D
Jag blev så road när jag läste detta ( vem skrattar nu [:o] )
Men allvarligt nu, funkar det med matolja på utsidan, härsknar inte oljan och börjar lukta ?
åheim skrev:har också provat matolja och det var bara slabbigt och såg förxxxligt ut!!
TurboAnimal skrev:Varför inte bara använda tejp :confused:
wicked1 skrev:men hm, rinner inte matolja? När jag testa med vatten å såpa gick allt åt skogen :p
TurboAnimal skrev:Varför inte bara använda tejp :confused:
rödtoppen skrev:Bilden till vänster är före, där ser man att det har kommit lite vatten mellan planschen och karet (man ser tydligt att vissa delar är mörkare än andra.
Bilden till höger är efter; där ligger planschen klistrad på karet ,mycket snyggare tycker jag ( det vita sträcket på mossbollen är en White Pearl räka :) )
mayday skrev:änvänd vilken organisk olja ni vill .. Dock mör ni hålla er borta från mineralorljor
Typ rafinerad ...