mer intressanta tips?

#1 - 25 februari 2008 10:43
har just nu:
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2][COLOR=#000080]8.Bosemani regnbåge[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[SIZE=2][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000080]5.Red gurami[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000080]12.Guldbarb[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000080]1 par bol.fjärilsciklider[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000080]1 par bågfensciklider[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000080]Plus malar då anc.dol och corydoras[/COLOR][/FONT][/SIZE]

[SIZE=2][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000080]PH runt 7 <[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000080]Växter och flytväxter[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000080]300 l[/COLOR][/FONT][/SIZE]

[SIZE=2][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000080]någon som har [:o]lust att komma med mer fiskideér?[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000080]roligt att få tips även om man har ett litet hum själv ibland...[/COLOR][/FONT][/SIZE]
#2 - 26 februari 2008 23:51
Inte sugen på att ha något tuffare? Vill själv alltid ha något tuffare som står ut ur mängden i mina kar.

Behöver inte vara någon direkt rovfisk men iaf något lite rovigt men endå sällskapligt.

Vad sägs om tex en öronål som knappast kommer skada något annat i ditt kar förutom stimfiskarna om de är för små. Eller en black ghost? Eldstjärtar är också gryma :)
Guest
#3 - 27 februari 2008 01:41
Jag tycker det saknas ett tetra stim i ditt kar.
Kan varmt rekommendera Glasrödfenstetror, [COLOR=#a5c9e1][COLOR=black](Prionobrama filigera)[/COLOR] [/COLOR] blir 6cm, stimmar rejält i ytläge men är nyfikna, och orädda.
#4 - 27 februari 2008 06:02
Amaro skrev:
Inte sugen på att ha något tuffare? Vill själv alltid ha något tuffare som står ut ur mängden i mina kar.

Behöver inte vara någon direkt rovfisk men iaf något lite rovigt men endå sällskapligt.

Vad sägs om tex en öronål som knappast kommer skada något annat i ditt kar förutom stimfiskarna om de är för små. Eller en black ghost? Eldstjärtar är också gryma :)

hmm jo det ska jag kolla in :p
Bilagor:
#5 - 27 februari 2008 06:03
Anettejt skrev:
Jag tycker det saknas ett tetra stim i ditt kar.

Kan varmt rekommendera Glasrödfenstetror, [COLOR=#a5c9e1][COLOR=black](Prionobrama filigera)[/COLOR] [/COLOR]blir 6cm, stimmar rejält i ytläge men är nyfikna, och orädda.

aha dem har jag inte hört talas om, ska kolla upp det med då :O) tackar

Annons