Mina nya Kampfiskar

#1 - 11 februari 2006 21:38
Idag införskaffade jag mig två olika par Plakats. De är döcoola! Jag har alltså en blå hane och hona, och en rödaktig (Red dragon) hane och hona.
Måste ju visa lite bilder, även om de inte är de bästa ännu..
#2 - 11 februari 2006 21:41
den blåa e DÖläcker!!
#3 - 11 februari 2006 21:41
Först har vi två nya Halfmoon honor, den ena kan vara en superdelta... Det är lite svårt att se. Den vita är jättevacker!

Den blå honan är Plakat honan.
#4 - 11 februari 2006 21:47
vad finna dom är jag har skrivit på kampisk hur mitt akverium ser ut jag blir snart gold medlen då skikar jag en billd:D
#5 - 11 februari 2006 22:08
Dina kampfiskar är verkligen vackra, i en helt annan klass än de som brukar finnas i djuraffärer. Hoppas det går fortsatt bra med din kull från i julas.
#6 - 11 februari 2006 22:39
[quote=Drakulla]Först har vi två nya Halfmoon honor, den ena kan vara en superdelta... Det är lite svårt att se. Den vita är jättevacker!

Den blå honan är Plakat honan.[/quote]Undrar bara... den vita simmar den i ett kar som är typ 10 cm djupt?
#7 - 12 februari 2006 14:05
[QUOTE=Mona]Dina kampfiskar är verkligen vackra, i en helt annan klass än de som brukar finnas i djuraffärer. Hoppas det går fortsatt bra med din kull från i julas.[/QUOTE]
Tackar! Mina yngel är 6 veckor på onsdag. De åkte på vita prick sjukan av någon anledning (kanske av använd utrustning av misstag). De verkar ha blivit bättre nu, annars får jag köra en runda med medicin igen.
#8 - 12 februari 2006 14:06
[QUOTE=sunkan aspidoras]Undrar bara... den vita simmar den i ett kar som är typ 10 cm djupt?[/QUOTE]
Nej, hon simmar i ett stort akvarium med ca 35-40 cm hög vattennivå.

Annons