Loelle skrev:[/SIZE][FONT=Palatino Linotype][SIZE=1][COLOR=red]Jag har tyvärr bara mobilkameran och då det är ganska lång slutartid hinner fisken röra på sig och bilden blir suddig. Syns knapt vilken fisk det är. :([/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Palatino Linotype][SIZE=1][COLOR=red]Mollyn har blivit gråaktig vid gälarna, vid munnen och vid fenor. När jag köpte henne var hon kritvit. Allt vatten jag tog ur akvariet vid vattenbyte när jag hade det svarta gruset var svart. Fläckar var fel ord av mig, mera grådisig fast mörkare på ovan nämnda ställen. Vad kan det annars bero på?[/COLOR][/SIZE][/FONT][SIZE=1]
Knyttet skrev:Vissa av mina mollys ändrar färgnyans efter humör. Har en segelfenshane som blir väldigt ljus och fin när han uppvaktar sina honor, men till vardags är han mest grå
tummen skrev:Men om jag förstod det rätt så var det här en "missfärgning" oberoende av humöret?????:p :mad: :D
Loelle: Hur går det:confused:
Knyttet skrev:hmm, kan det vara nåt fenomen som beror på ljuset då? hade du bytt lysrör när hon blev grå?