[QUOTE=Ekenberg;n2379878]Det tycker jag du skall göra, Patric och Marie är precis lika trevliga och det känns verkligen som de driver butiken i samma anda som Lisbeth och Janne.
de har ju även uppfödning i källaren av Discus och Malar mm, håller på och renovera så att man i framtiden även kan besöka odlingen. Och det känns alltid som man kan stå och prata med dem hur länge som helst, så ett besök är det absolut värt. Tror att Storks zoo fyller femtio år nästa år. Det är grymt kul med både stork och herkules som överlevt så länge...[/QUOTE]
Kanske dom har överlevt sig själva.... Jag har varit hos Herkules några gånger det senaste, visst välskött affär, bra varor. Men störde mig på att alla växterna fanns i golvnivå, jag är inte längre kapabel att krypa runt på golvet, iallafall inte i offentliga butiker.
Men jag skall nog ta en promenad bårtåt Ånäsvägen, för storken ligger inte längre kvar på Stokgatan som förr. Men det är himla praktiskt att gatunamnsberedningen namngivit några av stadens gator efter de zoobutikerna som ligger där, Herkulesgatan och Storkgatan då, samt Godhemsgatan.
Jäkla photoshop, jag ångrar idag att jag valde denna webplats som moln. En massa videoreklam som saktar ned allting. Sedan vill dom ha omkring $ 300 för att man skall kunna länka ut sina bilder... Jag har bortåt två tusen bilder i fotohinken.
Iallafall, en ny bild på några av mina siamensisar och colombiatetra.