Ursprungligen skickat av GooGoo
[quote]Ursäkta min inkompetens och bristande förmåga till att sia om vad någon har skrivit i en helt annan tråd eller till och med på en helt annan sajt (lite giftigt jag medger...),<font color="red"> men vem sjutton är Växjö-Patrik</font id="red">,<font color="blue"> och vad har hans personliga dagbok att göra med denna sajt om akvariehobby</font id="blue">?<font color="maroon"> Kalla mig gärna för moraltant, men jag saknar faktiskt logik i denna tråds första inlägg</font id="maroon"> (ta inte illa upp bara, inget illa ment utan bara mina funderingar ;-).
Kära Kämpefisk (ta inte illa upp Du heller, jag är bara Farmenindoktrinerad).
* <font color="red">Ingen aning, han får presentera sig själv.</font id="red">
* <font color="blue">Ganska mycket, eftersom denna dagbok finns just här på denna sajt om akvariehobby</font id="blue">
* <font color="maroon">På Humormania är det klart meriterande att sakna just logik, tycker jag!</font id="maroon">
För att förtydliga mitt första inlägg så ligger det på Zoopets tokavdelning,
alltså behöver det inte ha något egentligt allvar. I dagböckerna skrivs allt mellan himmel och jord, vilket
kan betyda att vissa uttalande där inte heller behöver vara av fullaste allvar! Hade jag tolkat det på ett mer allvarligt sätt, hade jag nog skapat den här tråden på en mer seriös avdelning, eller helt enkelt låtit bli att överhuvudtaget ställa min fråga!
Tänk så lätt det är att totalt desarmera en tråd som kunne varit en tickande bomb.
Tropfrog - Jag förstår inte heller ett dugg vad Du menar? Allt behöver ju som sagt inte vara av allvarlig art på denna avdelning. Jag startade fortfarande den på Humormania, vilket
borde ha fått Er andra att förstå hur lite allvar det var i min fråga.
[/quote]
Då du säger det så. Misade att tråden låg under humormania. Men var kan man skriva dagbok här på zoopet, måste vara något jag har missat? Annars ändå en riktigt intressant tråd det här där man ser den levande dynamiken och hur pass olika folk reagerar och ser på saker ;-).