morrongängets akvarium..

#1 - 21 februari 2008 02:54
I morrongängets fisksoppa till akvarium finns en lila-vit firre som jag som hastigast såg på tv, nån som vet om det är någon form av slöjstjärt?

Hur som än haver, den firren har ju då ett litet problem, dess fiskblåsa är paj och den har ett helsike att komma ner mot botten, faktum är att den gång på gång flyter upp baklänges mot ytan och det är riktigt beklämmande att se.

Faktum är att jag begriper mig lika lite på folk som knallar omkring med rakade rosa färgade jättepudlar som jag förstår mig på folk som håller en fisk vars enda kriterie är att den har sex fingrar och en fastvuxen banjo i sitt knä..
#2 - 21 februari 2008 06:18
Sitter du uppe dygnet runt??? :D
#3 - 1 mars 2008 19:27
Försöker få ihop mina 5 per dygn men dygnet har ju som bekant alldeles för kort så när man får tid att slå sig ner framför zoopet räknar jag den tiden som halv sömn..
#4 - 1 mars 2008 20:42
Har inte sett det men kan ju vara så att den svalt luft bara
#5 - 1 mars 2008 21:47
mina neontetror sväljer luft jätteofta. ser skitkul ut när dom simmar för livet ner mot botten men flyter som en kork. men på nåt sätt får dom ut luften. nån som vet hur?
#6 - 11 mars 2008 09:45
antagligen den naturliga vägen..
#7 - 11 mars 2008 10:29
Gaffel skrev:
Försöker få ihop mina 5 per dygn men dygnet har ju som bekant alldeles för kort så när man får tid att slå sig ner framför zoopet räknar jag den tiden som halv sömn..

Ja, med tanke på att du är på Zoopet 03:54 och sedan har sett morgongänget.. Phu.. När sov du då??? :D
#8 - 11 mars 2008 10:30
mina neontetror sväljer luft jätteofta. ser skitkul ut när dom simmar för livet ner mot botten men flyter som en kork. men på nåt sätt får dom ut luften. nån som vet hur?

Hur har du det med syresättningen av vattnet då??? Så gjorde mina när jag hade för lite sprutt på ytan och nystartat kar... ;)

Annons