Möte den 10/1 kl 19 vid/nära Redbergsplatsen med Göteborgs Ciklidgrupp

#1 - 3 januari 2012 22:35
Hej!

Nu är julen (snart) över och det har hunnit bli ett nytt år. Terminens och årets första möte kommer hållas den 10/1 kl 19 i studiefrämjandets lokaler vid Redbergsplatsen. Adressen är Falkgatan 7, (416 67 Göteborg). Föredragshållare är Anders Malmsten som kör ett reseföredrag med fina och trevliga bilder. Varmt välkomna till årets första möte i Göteborgs Ciklidgrupp!
MVH Peter
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 4 januari 2012 09:36
Vad skall Anders prata om för resa.
#3 - 4 januari 2012 16:21
har i ärlighetens namn inte 100% koll då det inte är jag som har fixat föredrag den här gången men jag tror det blir en SA-resa...
mer än så vet jag faktiskt inte i nuläget men jag kan försöka ta reda på mer om det skulle va så.
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 4 januari 2012 17:23
Rooster skrev:
har i ärlighetens namn inte 100% koll då det inte är jag som har fixat föredrag den här gången men jag tror det blir en SA-resa...

mer än så vet jag faktiskt inte i nuläget men jag kan försöka ta reda på mer om det skulle va så.

Jo det kan ju vara intressant - nu tr'äffar jag ju i och för sig Anders på Akvariehelgssplaneringsmötet på måndag så jag kan ju fråga då - men det kan ju vara bra om man vill att folk skall komma på mötet att ange vad det skall handla om.
#5 - 4 januari 2012 21:14
Jo det kan ju vara intressant - nu tr'äffar jag ju i och för sig Anders på Akvariehelgssplaneringsmötet på måndag så jag kan ju fråga då - men det kan ju vara bra om man vill att folk skall komma på mötet att ange vad det skall handla om.

hehe ja kanske det... tror iofs inte det spelar jättestor roll vilken destination det handlar om så sett. Ett reseföredrag är ett reseföredrag och allt som oftast är det inte jättenoga dokumenterat över fiskfaunan i fråga utan mer bilder på naturen, boende, maten etc.
#6 - 4 januari 2012 21:55
Hehe ja kanske det...
Kommer med mer info inom kort!
#7 - 5 januari 2012 12:36
Citat: "[FONT=Geneva][SIZE=-0][COLOR=#000000][COLOR=#000000][FONT=Geneva] Guatemala och Centralamerika med ciklidfokus". Lite geografi, historia, samhällskunskap, geologi, plattektonik, miljöförstöring, bilder på biotoper och firrar"
[FONT=times new roman][/FONT]
[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]Så det kommer alltså bli ett "CA-föredrag" med stor bredd. Tror det kan bli kanon![FONT=Geneva][SIZE=-0][COLOR=#000000][COLOR=#000000][FONT=Geneva]

[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 5 januari 2012 13:59
Rooster skrev:
Citat: "[FONT=Geneva][SIZE=+0][COLOR=#000000][COLOR=#000000][FONT=Geneva] Guatemala och Centralamerika med ciklidfokus". Lite geografi, historia, samhällskunskap, geologi, plattektonik, miljöförstöring, bilder på biotoper och firrar"

[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]Så det kommer alltså bli ett "CA-föredrag" med stor bredd. Tror det kan bli kanon![FONT=Geneva][SIZE=+0][COLOR=#000000][COLOR=#000000][FONT=Geneva]

[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]

Det tror jag också, jag kommer - kan du plocka upp mig på vägen
#9 - 5 januari 2012 20:43
Det tror jag också, jag kommer - kan du plocka upp mig på vägen

Måste bara kollla så att jag kan komma loss (får fixat barnvakt) så att jag kan gå. Men jag hör av mig i god tid om huruvida jag kan komma eller inte. men om jag kan det så hämtar ja såklart up dig! ;)
#10 - 11 januari 2012 13:09
Tack Anders för ett intressant och lärorikt föredrag! :)
Kjell Fohrman
Administrator
#11 - 11 januari 2012 13:35
Rooster skrev:
Tack Anders för ett intressant och lärorikt föredrag! :)

Kan bara instämma

Annons