Nån som vet om nån av butikerna har några inne ska starta nytt kar med dessa små fiskar :) det är ju hyffsat hopplöst att sitta o ringa runt till alla.
Nån som vet? Annars får jag be dom ta hem om det går.
tulle89 skrev:Jag köpte mina för ett par veckor sen på Jägerszoo AB som ligger ungefär vid toysrus. De var privatperson som hade dragit upp dem så om de har inne vet jag inte men du kan ju åtminstånde prova o ringa o höra.
//MVH Tulle
rödtoppen skrev:Jag börjar själv att bli nyfiken på multisar :)
Blev dock lite irriterad när jag läste ditt svar tulle89, på mig själv, jag var nämligen på jägerzoo idag för att köpa en slang till karet och inte tittade jag på några fiskar inte, nädå såååå långt orkade jag inte gå (från rullen med slang till fiskarna)[V] [:o]
rödtoppen skrev:Jag börjar själv att bli nyfiken på multisar :)
Blev dock lite irriterad när jag läste ditt svar tulle89, på mig själv, jag var nämligen på jägerzoo idag för att köpa en slang till karet och inte tittade jag på några fiskar inte, nädå såååå långt orkade jag inte gå (från rullen med slang till fiskarna)[V] [:o]
netweaver skrev:Kan meddela att dels var dom svåra att hitta och så fanns det bara en ensam stackare kvar. Men hur kan man undvika att titta på fiskar när man änddå är där???
rödtoppen skrev:hehe,säg det :confused: :D .., jag hade hundarna väntandes i bilen ( och jag är alltid övertygad att de ska bli "hundnappade" när jag gör så), så jag var lite stressad[:o]
netweaver skrev:Är väl inga problem att ta med hundarna in eller? Tycker alltid det är hundar i butiken när jag är där :)
rödtoppen skrev:De kanske har lite mer "normala" hundar än de jag har [:o]
Det blir stirrigt som f*n när de följer med in i djuraffärer, de vet ju att det finns grisöron där[xx(] .
rödtoppen skrev:de sa inget om de skulle få in fler?