Murphy

#1 - 4 december 2009 20:14
Murphy har varit på besök på jobbet den här veckan. Härligt med utmaningar :rolleyes:
Skämt åsido har det varit lite halvtufft men genom väl fungerande teamarbete kan man lyckas ta sig genom nästan allt.

Lite frustrerande då när man upptäcker att alla inte ger 100% utan tänker mer på vad som händer efter jobbet än på jobbet...

Mörkt och vinter, kylan kom på besök här på västkusten men nu är allt återställt med någon plusgrad och regn igen. Typisk vinter här på västkusten.

Redan andra advent i övermorgon? Är det verkligen möjligt... jag som inte hunnit klippa gräset för sista gången den här hösten ännu? :(

Ritade upp en 3D modell av sovrummet härom kvällen och haft tapetprover hemma. Blir långledigt över jul/nyår/13-helgen, jobbarkläderna på och med lite tur, bra planering och en rejäl insatts skall vi nog förvandla sovrummet till något helt annat mot vad det är idag! :D

I övrigt anser jag att Stenungsund borde ha en egen akvarieaffär [:-160]
#2 - 5 december 2009 05:25
VA!!!!!
Har han varit hos dig med??
Jag saknade igår 1meter på en vägg som var färdigbyggd, Murphy har antingen pillat i ritningarna eller viskat i snickarens öra för fel hade det blivit.
Mitt nya ledord har blivit "Gör om Gör Rätt".

/B
#3 - 5 december 2009 15:16
visst är det underbart med hus? man har iaf altid syssesättning... speciellt om murphy gör hembesök
#4 - 6 december 2009 12:03
Asch, strut i gräsmattan... det gör jag. Om någon klagar får de gärna åtgärda den :p...
#5 - 6 december 2009 19:24
Murphy lägger sig ofta i ritningar har jag märkt genom åren som konstruktör. Eller rättare sagt, ritningen stämmer men ibland när man kommer ut så är verkligheten spegelvänd!? :rolleyes:

Hoppas på mycket snö i vinter som täcker gräsmattan...och löven. :p
#6 - 9 december 2009 06:57
Har inte heller fått upp högarna med löv än... Och inte luktar det gott med förmultnade löv heller...

Annons