någon som har foto?

#1 - 22 augusti 2007 14:27
tänkte bara kolla om någon har kort eller foto på "gravida" ungfödare. isåfall så kunde man ju lagt in dem i denna tråden så kan folk kika här istället för att frågan t.ex. "är min guppy gravid?", ska komma upp hela tiden. Det kan vara alla sorters ungfödare men man kan ju även lägga in andra fiskar som är gravida alltså....

eller är det en dålig idé?

tycker det skulle vara kul att se lite också vad för bilder som kommer in.
#2 - 22 augusti 2007 14:30
kolla i galleriet på min zon, albumet "fiskar" där har jag bilder på en vit molly dagen innan och dagen efter hon födde :)
#3 - 24 augusti 2007 11:33
Thorn skrev:
tänkte bara kolla om någon har kort eller foto på "gravida" ungfödare. isåfall så kunde man ju lagt in dem i denna tråden så kan folk kika här istället för att frågan t.ex. "är min guppy gravid?", ska komma upp hela tiden. Det kan vara alla sorters ungfödare men man kan ju även lägga in andra fiskar som är gravida alltså....

eller är det en dålig idé?

tycker det skulle vara kul att se lite också vad för bilder som kommer in.

kanske en bra idé, men bättre om alla nybörjare sökte i tråden för att få svar istället för att jämt starta en ny tråd, vill man bifoga bilder så måste man ju vara dels en bra fotograf, dels vara Goldmedlem.

Andra fiskar än levandefödare blir inte "gravida" så som levandefödare blir. Där är det helt andra tecken som visar att äggläggningen är på gång.

Annons