hannesc skrev:*stolt ögonblick i hannes liv då en akvarieguru av rang tillika idol och förebild, instämmer med hannes tankar o funderingar*
:D :D :D
FaZt skrev:Rapporten hemifrån är att de vaktar äggen som bara den idag också.
FaZt skrev:OT: så hann jag inte med att ta bilder då jag strulade med teknikprylar hela kvällen, fick en subwoofer å så ville inte den fungera, verkar som att utgången för subwoofer var kassa på min reciever.
Mats Bryzell skrev:Kollat så att det inte är någon lite obskyr knapp du skall trycka på för att aktivera subben - typ delningsfilter?
Mats Bryzell skrev:Äähh...[:o] Respect, Brother, säger jag!
Nu blir det risk för en redig OT-slinga här.. så, FaZt - upp med lite bilder på stuffet om du har möjlighet!:)
FaZt skrev:Fick inga bilder på det igår, men filmade en liten snutt precis när jag såg att de hade börjat:
hannesc skrev:gytt! respect it is bro! haha
fantastiskt fina nycklar du har du ;) fina utväxta fenor o allt. kommer bli najs detta!
Mats Bryzell skrev:(chimar in med hannesc igen...!:p:d)
FaZt skrev:Jo de är riktigt stora å fina med långa fenor. Vaktar väldigt hårt i alla fall, inga får komma nära å de hade inte ens lämnat äggen för att äta mat.
Mats Bryzell skrev:Kollat så att det inte är någon lite obskyr knapp du skall trycka på för att aktivera subben - typ delningsfilter?
Vimsa skrev:OK, tack. Tycker ju att det borde finnas goda chanser till lek hos mig med tanke på att jag har 7 st och det verkar vara 3+4 i fördelningen ... Har noterat lite inbördes småtjafs på sistone, men ingen lek direkt.
Micke_A skrev:Tja, de lär nog leka förr eller senare :) Kanske är så att de är lite för många, och är för upptagna med att gruffa? Du kanske kan göra dig av med tre av dem, och behålla två par?