Vet någon när en liten hund typ en lhasa apso börjar löpa? har en sådan och den är ½ år nu och vi träffade en annan vuxen jack russel idag och den började jucka/para sig med henne jag undrar om dom gör det även om dom inte löper?
mvh Ralle
Ralle_ciklid skrev:Vet någon när en liten hund typ en lhasa apso börjar löpa? har en sådan och den är ½ år nu och vi träffade en annan vuxen jack russel idag och den började jucka/para sig med henne jag undrar om dom gör det även om dom inte löper?
mvh Ralle
Katharina skrev:Men kan bli parade t om 21 dagen.. Fråga mig.. Vi hade slappnat av och hade inte längre samma koll... Dessutom hade de byxor på sig.. Men vi hörde ett skrik och där satt de... 4 bebisar blev det.. :D Vi ägde alltså både tiken och hanen... ;)
Ralle_ciklid skrev:Okej tack för svaren då ska jag nog inte vara så orolig längre men har hört att man inte alltid märker när små hundar löper för det blir så lite och dom tar ju hand om det själva.
//Ralle
Ralle_ciklid skrev:Vet någon när en liten hund typ en lhasa apso börjar löpa? har en sådan och den är ½ år nu och vi träffade en annan vuxen jack russel idag och den började jucka/para sig med henne jag undrar om dom gör det även om dom inte löper?
mvh Ralle