Nattsömnen..

#1 - 26 augusti 2008 04:16
Slängde som sagt upp grabbens lilla akvarium till räk&snäck burk i förrgår med en stellar luftpump som cirkulationsmotor, kl:02:45 i går natt insåg jag att måttet var rågat då varken jag eller grabben kunde sova för helvetes oljudet..

Sagt och gjort, fram med borrmaskin mitt i natten och den fina rullen med 4mm slang räddade "dagen", nu sitter luft pumpen monterad på väggen brevid 300 liters baljan i vardaxrummet och från den genom ett hål in till sovrummet löper 7m luftslang in till lillgrabbens akvarium..
#2 - 26 augusti 2008 06:10
Gaffel skrev:
Slängde som sagt upp grabbens lilla akvarium till räk&snäck burk i förrgår med en stellar luftpump som cirkulationsmotor, kl:02:45 i går natt insåg jag att måttet var rågat då varken jag eller grabben kunde sova för helvetes oljudet..

Sagt och gjort, fram med borrmaskin mitt i natten och den fina rullen med 4mm slang räddade "dagen", nu sitter luft pumpen monterad på väggen brevid 300 liters baljan i vardaxrummet och från den genom ett hål in till sovrummet löper 7m luftslang in till lillgrabbens akvarium..

[COLOR=blue]Hahaha...:D[/COLOR]
[COLOR=blue]Det var ju också ett sätt att lösa det på. Jag hade slitit ut allt som väggelöst va och tagit hans om problemet dagen efter:p[/COLOR]
#3 - 26 augusti 2008 06:54
Vet inte ens om jag hade haft en pump i en sån liten burk :)

Med mad props till problemlösarandan!

//C
#4 - 26 augusti 2008 09:44
Gaffel skrev:

Snyggt män!
Du har alltid de bästa lösningarna!!:p
#5 - 26 augusti 2008 11:22
Du bor i eget hus va....??
Snyggt jobbat!!
#6 - 26 augusti 2008 12:41
Mina grannar önskar nog från gång till annan att jag bodde i ett eget litet hus..

Annons