Nordiska diskussällskapet Höstmöte

#1 - 12 augusti 2009 11:54
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Höst träff i Björkäng den 10 -11 oktober. (Mellan Varberg o Falkenberg)[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Övernattningsmöjlighet finns Kostnad 180 kr per natt + kostnad för mat tillkommer också för dem som vill vara med på kvällens middag.[/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Under lördagen kommer vi att besöka Åled , Halmstad Zoologiska samt Nygaards Växtodling[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Och på kvällen blir det två helt nya föredrag.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ett resefördrag från Borneo o aquarama med Lasse Omfors[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]samt[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Diskushållning och diskuschampionat i Prag av kaj.p [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Medlemmar som icke medlemmar är välkommna.[/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Anmälan sker på www.ndss.se eller till kaj.p[/SIZE][/FONT]
#2 - 12 augusti 2009 17:41
Jag dyker med stor sannolikhet upp, e grymt sugen på att ta upp diskusen i mitt fiskbestånd igen ;)
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 12 augusti 2009 17:45
Låter trevligt
#4 - 12 augusti 2009 18:00
Till och med att jag dyker upp med kanske några Kolleger låter hur bra som helst..
#5 - 29 september 2009 09:25
Bumpar upp tråden då det nu börjar att närma sig. Hitintills är det strax äver 20 personer anmälda.
#6 - 6 oktober 2009 19:35
Bumpar igen Nu är vi 30 föranmälda. Vi startar vid Åleds på lördagen kl 10 sedan blir det Nygaards växtodling sedan Halmstad zoologiska.
Sedan drar vi till Björkäng där det blir två föredrag + middag + storbilds TV o fotbollsmatchen Sverige DAnmark
#7 - 6 oktober 2009 21:08
Hoppas på att kunna köpa billiga växter på nygaards då :D

Annons