Nu har det hänt igen. Inbrott i bilen.[:(!] Men den här gången tog dom hela bilen.[:(!] Det är femte bilinbrottat på ca fem år.[:(!] Igår när jag skulle skjutsa ena grabben och min bror till en AIK match där brossan jobbar så var bilen borta. [:(!] Det ända som fanns kvar var lite glas och en teckning som ett av våra barn hade gjort.[:(!] Vi bor i ett lugnt radhusområde i Åkersberga. Och ändå så får inte sakerna vara ifred.[:(!] Hoppas att jag inte får tag i idioten som gjorde det här. För får jag det så vet jag inte vad jag gör.[:(!] Med barn som ska till skolan i grannkommunen och tjejen jobbar i ytligare nästa kommunen så blir det jobbigt.[:(!] Försäkringsbolaget var snabba. Medans jag gjorde anmälan så ringde dom och bokade en bil åt oss.:D Men dyrt blir det.[:(!] Självriskreduseringen och 25% av hyran + milkostnaden tror jag att vi får stå för. [:(!] Sen vet jag inte hur länge man behöver vänta på att dom ska betala ut eller om dom väntar ett tag på att bilen ska "hittas" först.[:(!]
Skrivit av en ARG Björn.[:(!]