Nu framstår jag väl som total idiot..

#1 - 25 juli 2003 21:58
Hur lyckas man t. ex. i profilen som signatur lägga till bilderna som alla använder? Eller smilegubbar m.m. i meddelanderna?
#2 - 25 juli 2003 22:13
Ursprungligen skickat av Wedquinna

Hur lyckas man t. ex. i profilen som signatur lägga till bilderna som alla använder? Eller smilegubbar m.m. i meddelanderna?

Lägga till signatur: Klicka på "Profil".
Smileys mm: Klicka på brevet med en pil uppe till höger på ett inlägg som du vill svara på. Då kommer du till en meddelanderuta som skiljer sig från snabbsvarsvarianten längst ner. Där finns bla en knapp med [:)] där man kan välja mellan olika smiles.
#3 - 25 juli 2003 22:20
Ja, då har jag greppat hur man får in smilies i meddelandena men i profilen (underskriften), hur gåt jag tillväga där? [?]
#4 - 25 juli 2003 22:23
Ta den kod som dyker upp när du lägger en smiley i meddelandet o klipp in den i profilen.
#5 - 25 juli 2003 22:23
Ursprungligen skickat av Wedquinna

Ja, då har jag greppat hur man får in smilies i meddelandena men i profilen (underskriften), hur gåt jag tillväga där? [?]

När du klickar på smily symbolen och väljer vilken smiley du vill använda så finns det jämte varje symbol vilka tecken du skall använda för att skriva in smileyn manuellt. Denna manuella variant borde fungera även i signaturen.
#6 - 25 juli 2003 22:39
Tack så mycket för svaren!! Nu har även jag fattat...

Annons