Nu har jag bestämt mig

#1 - 1 april 2010 06:16
Jag säljer alla fiskarna o karen.
måste få tid över till annat.

Tänk så skönt att slippa byta vatten, mata fixa med växter m.m
#2 - 1 april 2010 06:26
Men men...

Jaja, du lär väl ha att göra ändå :)
#3 - 1 april 2010 06:26
vad tråkigt, ditt projekt var ju så spännande :D
#4 - 1 april 2010 06:53
Vad trist. :(
Nåja, du kanske får tillbaka suget efter ett tag.
#5 - 1 april 2010 07:03
april april käns det som haha
#6 - 1 april 2010 07:27
chricka skrev:
april april käns det som haha

haha mm typ:d
#7 - 1 april 2010 08:12
1 April i dag va? ;)
#8 - 1 april 2010 08:24
Men varför tänkte inte zoopet på detta?, " Vi ska stänga ner zoopet och sluta med akvarium för att få mer tid till annat" , Someone beat you to the punch, ha ha
#9 - 1 april 2010 10:29
Visst är det ett Aprilskämt:D:p
Den dagen jag är allergisk mot vatten;) kanske jag slutar med hobbyn om ens då:D
#10 - 1 april 2010 10:37
ÄÄÄÄHH:mad: Va inte så elak :( nån som hört detdära på radion om att det ska införas skatt på godis kan det vara årets aprillskämt ?
#11 - 1 april 2010 10:43
ÄÄÄÄHH:mad: Va inte så elak :( nån som hört detdära på radion om att det ska införas skatt på godis kan det vara årets aprillskämt ?

tror tyvärr inte det, dagens förmyndarsverige är säkra på att svenska folket inte klarar av att ta hand om sin egen hälsa, som tyvärr många gånger är sant då vi har en sjukt stor mängd medborgare som är gravt sockerberoende.
#12 - 1 april 2010 10:48
Puh! Vem ska jag annat sitta och småsnacka med på nästa Malmö-auktion. :p
#13 - 1 april 2010 11:02
Marnat skrev:
tror tyvärr inte det, dagens förmyndarsverige är säkra på att svenska folket inte klarar av att ta hand om sin egen hälsa, som tyvärr många gånger är sant då vi har en sjukt stor mängd medborgare som är gravt sockerberoende.

jo visst kan det va sant men dem brukar ju löra ett aprillskämt varje år vad är det annars? Dom tror inte vi kan ta hand om oss själva om jag dör för att jag ätit för mkt godis bryr sig ministrarna om det så? Nej! Men det bästa var ju att dom säger det såhär vid påsk då alla ätre mer godis :P
#14 - 1 april 2010 11:05
Mona skrev:
Puh! Vem ska jag annat sitta och småsnacka med på nästa Malmö-auktion. :p

:d:d:d
#15 - 1 april 2010 12:06
jo visst kan det va sant men dem brukar ju löra ett aprillskämt varje år vad är det annars? Dom tror inte vi kan ta hand om oss själva om jag dör för att jag ätit för mkt godis bryr sig ministrarna om det så? Nej! Men det bästa var ju att dom säger det såhär vid påsk då alla ätre mer godis :P

detta har faktiskt varit på tapeten tidigare ;)
Och nej ministrarna bryr sig inte om du dör, så länge det inte ställer dem eller läkarkåren i dålig dager.

Det hindrar dem dock inte från att i största möjliga mån vilja styra våra liv och tankar.
Desto fler regler som finns ju mer kuvad blir människan, en kuvad människa är sen lättare att styra till dina mål, snarare än den egna personens.

Ja jag är paranoid och nej jag tycker inte om trenden världen verkar gå mot med förmyndarsamhälle som iakttar och registrerar vad du än gör, den fria människan är på stor väg att försvinna, vilket enligt mig i alla fall är en fruktansvärd tanke.
#16 - 1 april 2010 12:17
Marnat skrev:
detta har faktiskt varit på tapeten tidigare ;)

Och nej ministrarna bryr sig inte om du dör, så länge det inte ställer dem eller läkarkåren i dålig dager.

Det hindrar dem dock inte från att i största möjliga mån vilja styra våra liv och tankar.

Desto fler regler som finns ju mer kuvad blir människan, en kuvad människa är sen lättare att styra till dina mål, snarare än den egna personens.

Ja jag är paranoid och nej jag tycker inte om trenden världen verkar gå mot med förmyndarsamhälle som iakttar och registrerar vad du än gör, den fria människan är på stor väg att försvinna, vilket enligt mig i alla fall är en fruktansvärd tanke.

*byter tapeter fort som fan* Men om godiset blir dyrare då köper inte vi godis då går det dåligt i godis branchen företagen måste varsla =mindre jobb
och om vi inte äter fruktansvärt mkt godis behövs ju inte dibetkerläkare. Och om vi blir sjuka va godiset vi äter ? så om vi slutar då får inte sjukvården in dom pengarna och då blir det färe jobb . :P :D så kan det ju va!
håller definitivt med dig där. Men sen finns det folk som sitter och bloggar och är på facebook hela tiden och skriver precis vad dom har hemma. Exempel en militär hade skrivit vad han hade för vapen och sånt hemma efter nåfra veckor kom det bågra och slog ihjäl honom och snodde vapnen.
och en del lägger upp halvnakna bilder på sigsjälva men om dom blir filmade av en övervakningskamera i en butik tycker dom att det är ett brott mot deras privatliv.
detta gör mig förrvirrad.
#17 - 1 april 2010 12:17
Jag får nog starta en tråd med allvarliga diskusioner där man bara skriver för att visa sin åsikt.
#18 - 2 april 2010 12:30
fan köp godis medan ni kan det kommer bli dyrt som tusan
#19 - 2 april 2010 18:28
Fy på dej... :D

Annons