Nu ska ni få se något vackert..

#1 - 24 juni 2007 17:31
http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=1418707

Kan ni dessutom säga om det är en flicka eller pojke ska ni få en stjärna i kanten i mitt mentala anteckningsblock.

Detta är en fröjd för ögat, balsam till själen och ett brott mot naturlagarna. Jag har för första gången tagit en bild på något i ett akvarium som man kan se vad den föreställer. Fast den blev lite mörk, men den som säger det ska få ett stort minus i kanten i mitt mentala anteckningsblock.

Jag skulle gärna vilja veta vad det är för kön på båda mina palettciklider, men jag såg inte den andra idag och det finns en risk för att Balettciklid har tagit kol på det sista av sina syskon. :(
#2 - 26 juni 2007 14:36
Nog tycker jag att det ser ut som en hona.
MVH
Magnus
#3 - 26 juni 2007 16:11
Jag blir lite tveksam, kropp, ryggfena och analfena kan tyda på en ung hane, men stjärtfenans raka bakkant säger hona. Om nu bakkanten på fenan är så rak som det ser ut på bilden?

Men jag säger nog också hona, tills vidare.
#4 - 26 juni 2007 16:52
Det är kanske en transa. :D

Tyvärr är jag 99% säker på att hon (han) har mördat sitt syskon. Jag har ju akvariet hos min mamma, och hon berättade för ett par dagar sedan att hon hade hittat ett lik. Men jag trodde att det var de båda som hade jagat, för det verkar de faktiskt göra ibland. Men jag får väl acceptera faktum: Balettciklid har inte länge någon känd släkt. :(
#5 - 26 juni 2007 17:06
maria_ skrev:
Balettciklid har inte länge någon känd släkt. :(

Är det den arten som dansar så fint när man matar dem;)?
Palettciklider finns det gott om i affärerna annars och det finns många som även säljer privat, och då har de även fördelen att förhoppningsvis inte vara släkt.
#6 - 26 juni 2007 17:17
Skratta du bara... Men jag har faktiskt en viss namngivningsprocedur. Eller vad man ska kalla det. När mina palettciklider fick ungar fick hälften av dem heta Palettciklid, och andra halvan Balettciklid, eftersom det rimmar. Likaså heter nu hälften av räkungarna Räkan, medan andra halvan heter Kräkan.

Jag vet att det är bäst att ha icke-besläktade fiskar, och jag skulle inte vilja ha syskon som fick ungar tillsammans. Men jag tycker det känns lite sorgligt bara, för innan hon ens kläcktes dog hennes pappa, och hon hann inte ens leva ett dygn innan mamman dog. Och innan mamman dog åt hon upp flera av Balettciklids syskon. Endast fem överlevde, och nu har hennes elaka instinkt drivit henne till att själv döda de sista i hennes familj. Nu är hon ensam. :(
#7 - 26 juni 2007 17:36
Jag tror det är en Afrikansk mördarbalett du har odlat fram. Inte så vanliga men man hör lite ryktesvägen då och då om dem.
De kan mutera sig som snygga pojkar i övre tonåren och kanske till och med några år till om de har fått tid på sig. Kommer ofta smygande fram på dansgolven och frågar om du ofta brukar komma hit, och skulle du få den kommentaren av någon så vet du vad som gäller....gå hem och kolla om din balett är kvar i akvariet!
#8 - 26 juni 2007 19:27
Ohh, jag har aldrig haft något sällsynt förut!
#9 - 26 juni 2007 19:54
Det ær helt tydligt att du har fått en fisk av arten Pelvichacromis Balettis - en mycket agressiv art.
Se upp nær du matar! Det finns historier om fisk som har hoppat ur akvariet och bitit sin ægare i strupen.
#10 - 26 juni 2007 20:42
Kjaer skrev:
Det ær helt tydligt att du har fått en fisk av arten Pelvichacromis Balettis - en mycket agressiv art.

Se upp nær du matar! Det finns historier om fisk som har hoppat ur akvariet och bitit sin ægare i strupen.

Det har hon fått från sin mamma, som alltid anföll mig så fort jag stoppade ner handen i karet. [B)]
#11 - 26 juni 2007 21:17
Trots att hon är Balettciklid verkar hon sannerligen inte gå på tå. Är hon ensam nu, tror jag position 1 kan vara läglig - du får skaffa en Danslärare till henne... Hmmm, Nurejev har lagt äggen på hyllan... Men Baryschnikov är väl i farten fortfarande och jag tror det finns en hel del Pelvicachromis Baryschnikoviensis i handeln för tillfället!:D
#12 - 26 juni 2007 21:53
Jo, jag vet. Men jag var i djuraffären tidigare, och deras palettciklider var så groteskt stora. De var säkert 4-5 ggr större än henne. Tänk om de gör fiskmos av henne? Det skulle jag inte överleva.
#13 - 27 juni 2007 16:45
Näe!

Kjaer skrev:

[SIZE=3]Vad är det här för tråd - är det fiskar ni debatterar?[/SIZE]
#14 - 27 juni 2007 17:44
Malinitzi skrev:
[SIZE=3]Vad är det här för tråd - är det fiskar ni debatterar?[/SIZE]

Nej, det är bara lilla Balettciklid. [:-77]
#15 - 27 juni 2007 17:55
Hoho!

maria_ skrev:
Nej, det är bara lilla Balettciklid. [:-77]

[SIZE=3][COLOR=red]Ibland får man härliga skratt här på Zoopet! Tårarna rinner.....[/COLOR][/SIZE]
#16 - 27 juni 2007 18:35
Det är en hona...
#17 - 27 juni 2007 20:59
maria_ skrev:
Jo, jag vet. Men jag var i djuraffären tidigare, och deras palettciklider var så groteskt stora. De var säkert 4-5 ggr större än henne. Tänk om de gör fiskmos av henne? Det skulle jag inte överleva.

Ja, tänk dig om den är släckt med balettcikliden och du inte vet om det. Stora groteska hanar finns det gott om ute på kvällarna och samlas i grupper om 5 och 5, gärna vid korvkiosker och käkar korv med mos och en Pucko. Har ofta en stoooor bil med Norskt (k)rom och dessa är bäst att hålla din hona ifrån!
Fråga annars i affären om du kan få ta hem honom på prov, och gör han inte sitt jobb och skrämmer honan med sin storlek kanske du kan få lämna tillbaka honom. Annars går ryktet att kvinnor gillar när de är stora:p.
#18 - 27 juni 2007 21:27
Nu tyckte du att du var fyndig va? Men jag ska leta efter en på fredag när jag åker till fiskaffären i den stoora staden.
#19 - 27 juni 2007 21:30
ansjo skrev:
Ja, tänk dig om den är släckt med balettcikliden och du inte vet om det. Stora groteska hanar finns det gott om ute på kvällarna och samlas i grupper om 5 och 5, gärna vid korvkiosker och käkar korv med mos och en Pucko. Har ofta en stoooor bil med Norskt (k)rom och dessa är bäst att hålla din hona ifrån!

Fråga annars i affären om du kan få ta hem honom på prov, och gör han inte sitt jobb och skrämmer honan med sin storlek kanske du kan få lämna tillbaka honom. Annars går ryktet att kvinnor gillar när de är stora:p.

Tur för dej att Maria har humor.....
#20 - 27 juni 2007 21:31
maria_ skrev:
Nu tyckte du att du var fyndig va? Men jag ska leta efter en på fredag när jag åker till fiskaffären i den stoora staden.

En vad? Raggarbil? Eller kanske en fjollig balettciklid?
Nej, skaffa dig en stor redig karl som kan ta hand om damen och bilda familj så du kan leka hönsmamma och följa de små när de växer upp!
#21 - 27 juni 2007 21:40
Malinitzi skrev:
Tur för dej att Maria har humor.....

Hoppas att han också har humor när han inser att han har blivit anmäld för sexuella trakasserier. :D
#22 - 27 juni 2007 21:44
ansjo skrev:
En vad? Raggarbil? Eller kanske en fjollig balettciklid?

Nej, skaffa dig en stor redig karl som kan ta hand om damen och bilda familj så du kan leka hönsmamma och följa de små när de växer upp!

Hah. Vet du varför Balettciklid bara fick 5 syskon? SEBRAFISKAR! [:(!] Jag vet inte hur länge sådana lever, men tills de dör av hög ålder är det nog inte så stor chans att någon kan få överlevande ungar i karet.
#23 - 27 juni 2007 23:08
Det märker man ganska fort om man kan skoja med folk och den här bönan verkar man kunna det med;)!

Du kanske ska göra Sebrafiskpudding till middag en dag, du kan ju alltid bjuda in den stora ståtliga hannen på en smakbit:D!
#24 - 28 juni 2007 00:10
maria_ skrev:
Hoppas att han också har humor när han inser att han har blivit anmäld för sexuella trakasserier. :D

Det där med sexuella trakasserier har jag inte en aning om vad du menar:confused:;), möjligen kan jag gå med på hets mot fiskgrupp men det är nog det enda:p!
#25 - 28 juni 2007 06:08
ansjo skrev:
Det märker man ganska fort om man kan skoja med folk och den här bönan verkar man kunna det med;)!

Du kanske ska göra Sebrafiskpudding till middag en dag, du kan ju alltid bjuda in den stora ståtliga hannen på en smakbit:D!

Han skulle aldrig hinna ifatt dem bara..
#26 - 28 juni 2007 06:09
ansjo skrev:
Det där med sexuella trakasserier har jag inte en aning om vad du menar:confused:;), möjligen kan jag gå med på hets mot fiskgrupp men det är nog det enda:p!

"Annars går ryktet att kvinnor gillar när de är stora"

Hets mot Balettciklid i så fall. Du får mobba andras fiskar hur mycket du vill. [:-2]
#27 - 28 juni 2007 09:25
Ja, men det disskuteras ju storleken på din nya balettciklid, tolkningen ligger i dina ögon...;)

Så skyll inte på Ansjo när det är dina associationer[:I]:D
#28 - 28 juni 2007 09:39
En hona.
#29 - 28 juni 2007 10:03
vance skrev:
Ja, men det disskuteras ju storleken på din nya balettciklid, tolkningen ligger i dina ögonen...;)

:eek:

Det där var en taskig anklagelse tycker jag. [:-2]
#30 - 28 juni 2007 10:38
vance skrev:

Tack för medhållet, jag kallar dig när det börjar närma sig rättegång:p!

Konstigt, jag har samma problem på jobbet där folk tror hela tiden jag snackar om snusk när jag säger att mina fingrar luktar fisk:D. Men jag har faktiskt ett akvarium på jobbet med....
#31 - 28 juni 2007 11:26
Men om det är fler som uppfattar det så så ligger det kanske något i det? :P
#32 - 28 juni 2007 11:38
Det kan jag aldrig tänka mig, jag är totalt humorbefriad och skämtar aldrig med någon, varken här eller på jobbet:p!

Vi kanske skulle gå tillbaka till trådens kärna, vad det nu var;)?
Just det, din hanne som inte ville vara mer längre. Allvarligt talat är det inte fel att skaffa en ny pojkvän till honan, och om han är betydligt större än honan brukar det inte vara någon fara. Skulle det inte gillas kan du som sagt fråga om du får lämna tillbaka honom om han piskar upp din balett.
Jag har bla diskus i mitt kar, vad ska jag döpa dem till? Fiskus? Piskus eller kanske tom Miskus:D?
#33 - 28 juni 2007 11:39
ansjo skrev:
Konstigt, jag har samma problem på jobbet där folk tror hela tiden jag snackar om snusk när jag säger att mina fingrar luktar fisk:D. Men jag har faktiskt ett akvarium på jobbet med....

Tack för ett gott skratt :D Jo, jag har dålig humor [:-38]
#34 - 28 juni 2007 14:04
ansjo skrev:
Det kan jag aldrig tänka mig, jag är totalt humorbefriad och skämtar aldrig med någon, varken här eller på jobbet:p!

Vi kanske skulle gå tillbaka till trådens kärna, vad det nu var;)?

Just det, din hanne som inte ville vara mer längre. Allvarligt talat är det inte fel att skaffa en ny pojkvän till honan, och om han är betydligt större än honan brukar det inte vara någon fara. Skulle det inte gillas kan du som sagt fråga om du får lämna tillbaka honom om han piskar upp din balett.

Jag har bla diskus i mitt kar, vad ska jag döpa dem till? Fiskus? Piskus eller kanske tom Miskus:D?

Du lyssnar ju inte på mig. [:(!]

Hon hade aldrig någon pojke, hon hade 4 syskon. Som hon brutalt och kallblodigt mördade. Min lilla älskling. [:-64] Men jag ska leta efter en pojke till henne på fredag.

Hade jag varit du hade jag döpt dina fiskar till Diskus och Sliskus.
#35 - 28 juni 2007 14:33
Hallå Ansjo!

ansjo skrev:
Tack för medhållet, jag kallar dig när det börjar närma sig rättegång:p!

[SIZE=3][COLOR=teal]Vilket tråd tror du att du är inne på? 05. Off Topic har en humortråd, eller har du blivit litet betagen i Maria???????? Vaaa![/COLOR][/SIZE]
#36 - 28 juni 2007 14:48
Malinitzi, du får inte bli avis nu;)!
Nej då det är ingen fara, men den här tråden kanske skulle flyttas dit då den handlar mer om humor än om Ballerinakex eller vad det nu var, det har jag glömt....
Det är inte så ofta som man hittar rätt personer att skoja med, men de flesta i denna tråden verkar haka på och det är ju kul:D.

Maria, du får tänka på att jag är en kille och jag kan inte skriva på tangenterna och tänka samtidigt, därför har jag missat det där med syskonbiten:confused:;). Hoppas att du hittar en pojke till din lilla mördarmaskin så det kan bli lugn och ro både i karet och här på Zoopet igen:p!
#37 - 28 juni 2007 14:50
Klart....

ansjo skrev:
Malinitzi, du får inte bli avis nu;)!

Nej då det är ingen fara, men den här tråden kanske skulle flyttas dit då den handlar mer om humor än om Ballerinakex eller vad det nu var, det har jag glömt....

Det är inte så ofta som man hittar rätt personer att skoja med, men de flesta i denna tråden verkar haka på och det är ju kul:D.

Maria, du får tänka på att jag är en kille och jag kan inte skriva på tangenterna och tänka samtidigt, därför har jag missat det där med syskonbiten:confused:;). Hoppas att du hittar en pojke till din lilla mördarmaskin så det kan bli lugn och ro både i karet och här på Zoopet igen:p!

[SIZE=3]....jag blir avis! Harru hittat en ny favvo?? VAA![/SIZE]
#38 - 28 juni 2007 14:59
Balettcichlid ær kanske sur bara før att den aldrig her fått ballerinakex...
Testa att ge henne det, då lugner hon sig sækert.
#39 - 28 juni 2007 17:15
Kjaer skrev:
Balettcichlid ær kanske sur bara før att den aldrig her fått ballerinakex...

Testa att ge henne det, då lugner hon sig sækert.

Ska inte du tanka? :p

Lugnar sig gör hon säkert ja, så som döda gör. Men tyvärr är jag inte beredd att förstöra mitt akvarium riktigt än, hade något gått snett nu så skulle jag förmodligen hänga mig. Min pappa med släkt är jättesura för att jag har lagt ut så mycket pengar på akvarium, senast igår tror jag det var som min farmor bad mig att lägga ner allt, för min faster hade sagt att börjar fiskarna väl dö så går allt åt skogen. (Jag tycker att min faster hade kunnat prova på att göra ett vattenbyte då och då, när hon hade sina fiskar.) Nu har jag till och med fått gå med på att köpa en ny säng, för att bevisa att jag har råd med annat än akvariegrejer. Fast det hade jag egentligen inte.. Speciellt inte eftersom jag har beställt ett nytt akvarium i all hemlighet. :D

Det bara liksom hände...
#40 - 28 juni 2007 19:24
Ska inte du tanka?

Nej då, har just gjordt det.

Speciellt inte eftersom jag har beställt ett nytt akvarium i all hemlighet.

Det bara liksom hände...

Det ska du inte vara ledsen øver...
Næsta gång det liksom bara hænder ær du vælkommen att skicka akvariet till mig:D Jag har større behov før flera akvarier æn du:p

Nej, nu hinner jag inte skriva mer - jag måste tanka igen.
#41 - 28 juni 2007 20:05
maria_ skrev:
Nu har jag till och med fått gå med på att köpa en ny säng, för att bevisa att jag har råd med annat än akvariegrejer. Fast det hade jag egentligen inte.. Speciellt inte eftersom jag har beställt ett nytt akvarium i all hemlighet. :D

Det bara liksom hände...

http://nlab.dk//stories/110_2_297_6qYA3Yfu/imagepage8.htm
199kr för en skumgummimadrass, inte så dyrt och visserligen inte så bekvämt:p

Annars har vi nog en tältsäng i källaren som du kan få köpa för en 50:öre;)
#42 - 28 juni 2007 20:12
Stackars dej...

Glenn skrev:

[COLOR=darkorange][SIZE=3]Maria, nu är det många som är på dej...men du har nog skinn på näsan...har glömt vad den här tråden började med?????[/SIZE][/COLOR]
#43 - 28 juni 2007 20:24
Tråkigt med folk omkring en som inte kan acceptera vad man har för hobby[:(!]. Men du får se det som så, att de är säkert avundsjuka för att ditt kar är välskött och att fiskarna klarar sig mer än i 2 veckor.
Jag kan höra lite samma kommentarer på jobbet när de frågar hur mycket man lägger ner på sin hobby, men vad kostar det inte med de flesta fritidsaktiviteter?
Stå på dig och göm det nya karet i garderoben så länge, så har du äntligen fått ett skelett i garderoben;) som inte är en balett!
#44 - 28 juni 2007 20:25
Glenn skrev:

Jag känner mig så hedrad när du tänker på mig, men nu är ju sängen redan köpt. Tyvärr. OchTYVÄRR så ska den hämtas också, min pappa har övertalat sin kompis att köra mig, men då måste jag också betala bensin och släp. Skit.
#45 - 28 juni 2007 20:26
Malinitzi skrev:
[COLOR=darkorange][SIZE=3]Maria, nu är det många som är på dej...men du har nog skinn på näsan...har glömt vad den här tråden började med?????[/SIZE][/COLOR]

Men vet du vad som skulle få mig att må bättre? Din blogg.. [:o]
#46 - 28 juni 2007 20:30
ansjo skrev:
Tråkigt med folk omkring en som inte kan acceptera vad man har för hobby[:(!]. Men du får se det som så, att de är säkert avundsjuka för att ditt kar är välskött och att fiskarna klarar sig mer än i 2 veckor.

Jag kan höra lite samma kommentarer på jobbet när de frågar hur mycket man lägger ner på sin hobby, men vad kostar det inte med de flesta fritidsaktiviteter?

Stå på dig och göm det nya karet i garderoben så länge, så har du äntligen fått ett skelett i garderoben;) som inte är en balett!

Mm.. Min far ska i alla fall inte få veta något. Dock har jag mina akvarium hos mammis, och hon har större förståelse för det hela. Hon tycker faktiskt att det är ganska roligt. Så jag får ha ett till hos henne. Dock fick jag någon kommentar om att jag måste betala elen, men tills vidare tänker jag tro på att hon inte var seriös när hon sa det.

DU! Du ska inte driva med mig pga vad jag väljer att döpa mina fiskar till. Hur går det själv med Diskus och Sliskus?
#47 - 28 juni 2007 20:39
maria_ skrev:

DU! Du ska inte driva med mig pga vad jag väljer att döpa mina fiskar till. Hur går det själv med Diskus och Sliskus?
:D
De står och vaktar på rom ikväll så det är bara fint med dem. Det stora problemet är bara vad de övriga 11 ska heta;)!
#48 - 28 juni 2007 20:41
Jag kan hjälpa dig då.. Hur många är pojkar och hur många är flickor?
#49 - 28 juni 2007 21:07
Hm!

maria_ skrev:
Men vet du vad som skulle få mig att må bättre? Din blogg.. [:o]
[COLOR=black]Vilken blogg???[/COLOR]
#50 - 28 juni 2007 21:19
Min Gud! Jag fick faktiskt ståpäls! Hade ju raderat den då jag började blogga. Har bloggen i en av våra tidningar men det är bara en här på Zoopet som fått adressen - i utbyte mot något annat....
#51 - 28 juni 2007 21:22
Jaså DEN....

maria_ skrev:
Min Gud! Jag fick faktiskt ståpäls! Hade ju raderat den då jag började blogga. Har bloggen i en av våra tidningar men det är bara en här på Zoopet som fått adressen - i utbyte mot något annat....

[SIZE=3][COLOR=darkorange]...gav så dåligt i utbyte så den la jag ner, sorry Maria. Men min dagbok öppnade jag för din skull.....:D[/COLOR][/SIZE]
#52 - 28 juni 2007 21:26
Oh, vad rörd jag blir! Har du skrivit något än?
#53 - 28 juni 2007 22:43
Yes!
#54 - 28 juni 2007 22:46
Nej :(
#55 - 28 juni 2007 22:46
Jag fyller faktiskt år på tisdag, man måste vara snäll mot mig.
#56 - 28 juni 2007 22:53
Är det...

maria_ skrev:
Nej :(

[SIZE=3][COLOR=dimgray]...dagboken du inte kommer till? Den står även under presentationssidan. Har du gått in rätt?[/COLOR][/SIZE]
#57 - 28 juni 2007 22:55
Där står: Inlägg: 1 (Privat: 1)

Så det är kanske bara du som kan läsa det..
#58 - 28 juni 2007 22:56
Nej, men jag tror du måste vara Guldmedlem?
#59 - 28 juni 2007 23:41
Inte det heller, jag kan inte heller läsa den....och det står samma som för Maria.
#60 - 28 juni 2007 23:46
Hon skriver hemligheter igen. :)
#61 - 29 juni 2007 23:20
Malinitzi: Hur vore det om du skrev med normal text som alla andra? Fasoner.
Förövrigt är det värsta jag vet när folk tycker man lägger för mycket pengar på en hobby, bara för att de själva inte är intresserade. Mina kompisar tycker allt över 100 liter är enormt, och därmed onödigt. [:(!]
#62 - 30 juni 2007 01:02
Ha!

Daniel_N skrev:
Malinitzi: Hur vore det om du skrev med normal text som alla andra? Fasoner.

Förövrigt är det värsta jag vet när folk tycker man lägger för mycket pengar på en hobby, bara för att de själva inte är intresserade. Mina kompisar tycker allt över 100 liter är enormt, och därmed onödigt. [:(!]

[:o)][SIZE=3][COLOR=red]Harru svårt att läsa den????? Eller har du hittat några regler att den är förbjuden? Eller tycker du bara att man ska göra som Svenssons gör och inte skilja sig från mängden?[:-58][/COLOR][/SIZE]
#63 - 1 juli 2007 12:14
Malinitzi skrev:
[:o)][SIZE=3][COLOR=red]Harru svårt att läsa den????? Eller har du hittat några regler att den är förbjuden? Eller tycker du bara att man ska göra som Svenssons gör och inte skilja sig från mängden?[:-58][/COLOR][/SIZE]

[SIZE=7][COLOR=palegreen]Nej men det är lättare att läsa den vanliga- och skönt att slippa scrolla sju sidor[B)];)[/COLOR][/SIZE]
#64 - 1 juli 2007 12:51
Valfri textfärg och -storlek borde innefattas av yttrandefriheten? ;)
#65 - 1 juli 2007 13:12
Nej du...

vance skrev:
[SIZE=7][COLOR=palegreen]Nej men det är lättare att läsa den vanliga- och skönt att slippa scrolla sju sidor[B)];)[/COLOR][/SIZE]

...[SIZE=3][COLOR=royalblue]då får du nog anstränga dej att scrolla, vännen! Pöss![/COLOR][/SIZE]
#66 - 1 juli 2007 15:47
Mr_trouble skrev:
Valfri textfärg och -storlek borde innefattas av yttrandefriheten? ;)

Usch, vilken kuslig mal du har på bilden. Den ser ut att precis ha återuppstått från de döda.. Vad är det för art?
#67 - 3 juli 2007 20:12
Malinitzi skrev:
...[SIZE=3][COLOR=royalblue]då får du nog anstränga dej att scrolla, vännen! Pöss![/COLOR][/SIZE]

[FONT=Fixedsys][SIZE=7][COLOR=Yellow]Varför ska vi lida för att du har dålig smak?

[COLOR=Black][FONT=Times New Roman][SIZE=1]Sorry, fortsätt tråden.[/SIZE][/FONT][/COLOR] [/COLOR][/SIZE][/FONT]
#68 - 3 juli 2007 20:23
Nej, du är INTE förlåten! Det är för det först ganska taskigt att säga till andra att de har dålig smak, bara för att de väljer en viss stil när de skriver. Och hur mycket lidande är det på en skala?! Är man synskadad är kanske hennes inlägg mycket lättare att läsa, eftersom hon skriver med större bokstäver. Det tycker jag är bra och omtänksamt.

Så, nu är du förlåten. För denna gången. Alla kan ju göra misstag.
#69 - 4 juli 2007 13:11
Jahopp. Dags att komma tillbaks från sandlådan och gå tillbaks till topic eller?
#70 - 5 juli 2007 16:40
maria_ skrev:
Usch, vilken kuslig mal du har på bilden. Den ser ut att precis ha återuppstått från de döda.. Vad är det för art?

Det är en sk. "Vanlig Pleco" (Liposarcus pardalis) fast albino. Jag tycker den är ganska trevlig för man hittar alltid den mot den mörka bottnen :)
#71 - 25 augusti 2007 21:04
Daniel_N skrev:
[FONT=Fixedsys][SIZE=7][COLOR=Yellow]Varför ska vi lida för att du har dålig smak?

[COLOR=Black][FONT=Times New Roman][SIZE=1]Sorry, fortsätt tråden.[/SIZE][/FONT][/COLOR] [/COLOR][/SIZE][/FONT]

Snacka om att behöva jobba med attityden....
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?p=1011269#post1011269
#72 - 25 augusti 2007 21:38
Haha, nu fick Maria dagens skratt. :D

Annons