Fan, vad kul! härligt att se dig Nubi igen. :dBli goldis igen så du kan lägga bilder direkt i tråden;)
Åh vad jag väntar på fler bilder
Bilderna kommer att läggas upp på min blogg. Lite tråkigt I know men billigt för min del som fattig studen :D
Shit vad fint!
Måste bara fråga vad du gav för karet? Såg ju i princip helt nytt ut på bilderna :D
Vi fick ge 3500kr, Helt jävla otroligt hur fräsh karet är :) Och kvinnan som haft det har varit jätte försiktigt med sitt kar. Hon var som jag när det gäller möbelakvarium. Hon sa "det känns som om jag säljer mig själ" *haha*
Kul att du äntligen fått igång karet:),
och att du lyckades hitta växterna var dom nu var och väntade:d;):D:D:D;)moahahaha
växterna väntade på OKQ8 och jag gick ner till ICA, vaddå där har jag alltiid hämtat mina paket, men nu när man flyttat så får man posten "närmare"
Fan va skönt:) Karet är riktigt fint och det var bra att du väntade så att du äntligen hittade det du ville ha:)
Fiskarna mår bra!
Regnbågarna har vuxit, speciellt dom röda, ska du ha dom?
Lite nya äppelsnäckor kan du få, då dina gamla har tacklat av ganska mkt (har gjort örhängen av dom fina skalen;))
Och så har jag lite växter åt dej:)
Vi ses imorrn älskade Quinna!
Kommer sakna dina fiskar, men är samtidigt lättat över att dom får sitt permanenta hem (om du inte flyttar igen:p)
Quinna!! Jag är Evigt tacksam för att du hade hand om mina underbara fiskar. Vad jag har saknat de!! Och set var UNDERBART att se dig igen :)
Nice med ytterligare ett nytt projekt här på zoopet. (=
:) jo, har många visioner för mitt projekt :D
Oki hur grå det med v-rums projektet... Såg fint ut synd bara att du inte körde CA i ett så fint kar =)
V-rums projektet är inte klar :) men den står och puttrar och så är fiskarna glada att se mitt fula tryne igen. Nej det är inte synd att ja inte kör ett CA kar. Finns en hel del CA människor på zoopet och DownUnder finns det knappt några :)
Grymt! Bli medlem nu så vi får se bilderna direkt i tråden också!
Jag kommer inte att bli medlem denna månad. Som fattig student får man prioritera och eftersom det är GRATIS att lägga upp bilder på min blogg får ni ta och klicka på länken ;)
ja nubi då får ju ta o bli medlem igen. du var ju en stark röst här förr. koooom tillbaka :)
Hehe :) jag e ju medlem :) bara inte Goldis :P
Superkul Nubi! :D, Du, skulle inte söta Lysgobis och/eller den häftiga kejsargobin passa bra med regnbågarna från down-under? :)
Jag har inte hört talas om dessa gobis, är de söt och ICKE saltvattenlevande?? För mina Förra gobisarna jag hade de dog eftersom de kom upp i "puberteten" då de ska leka i salt. Skittrist för de var verkligen mina favoriter :) Om du hittar det latinska namnet på Gobisarna skicka :)
Inte ofta man ser oceanien kar så detta ska bli spännande, regnbågar är inte precis mina favoriter men däremot gobies blir jag mer och mer intresserad av ;) Ska bli kul nubi vännen.
Jupp Precis :) oceanien kar är det inte många som har :) Växterna blir blandade so far, får byta ut de allt eftersom....detta är ett projekt som kommer få ta den tid det tar :)
Så jäkla roligt att du är tillbaka i sadeln, Nubi! Det här ska bli jätteroligt att följa - vilket snyggt kar du fått tag på.
Nu jävlar quinna ska jag bräcka dig ;) Inte bara jag som älskar mitt kar :) Sambon gillar det jäääääätte mkt. och så gillar regnbågarna att titta på Billy när han sitter på puffen och drömmer sig in i fiskvärlden :)