Ny mus.

#1 - 18 april 2009 14:58
Jo. Jag har två gånger nu köpt möss med fel sladd till min dator, så jag kan inte använda dem. Jag lär av mina misstag, men långsamt. [:o]

Beklagade mig för min mor och då säger hon "men jag har en mus som jag aldrig har använt". Så hon hittade fram en mus, men där fanns inget om att installera. Vågar jag stoppa in den ändå?
#2 - 18 april 2009 15:04
Vissa installerar man inte, så det ska vara ok. :)
#3 - 18 april 2009 15:17
Om det blir något tokigt håller jag dig ansvarig. ;)
#4 - 18 april 2009 15:24
Gör det! :D
#5 - 18 april 2009 15:32
Nu använder jag min nya mus. :D

Tyvärr var den sladdlös. :/
#6 - 18 april 2009 15:42
Jag förstår absolut inte grejen med sladdlösa möss. Kan någon förklara grejen för mig? Den kan ju dö när som helst, och har man inte batterier hemma då.. ja.

Skitgrejer
Guest
#7 - 18 april 2009 16:38
Maria man behöver inte installa allt herre gud, en dator går inte sönder för att du kopplar in ett tillbehör.... Tjatade ju om de på msn..
Sladdlössa möss o t-bord är grymt schöna om man har datorn kopplad till en projektor.
#8 - 18 april 2009 16:53
Narii skrev:
Maria man behöver inte installa allt herre gud, en dator går inte sönder för att du kopplar in ett tillbehör.... Tjatade ju om de på msn..

Du ska alltid vara så nedlåtande, därför jag inte svarade.
#9 - 18 april 2009 16:54
Johanski skrev:
Jag förstår absolut inte grejen med sladdlösa möss. Kan någon förklara grejen för mig? Den kan ju dö när som helst, och har man inte batterier hemma då.. ja.

Skitgrejer

Håller definitivt med. Men jag har ju inget annat. :/
Bilagor:
#10 - 18 april 2009 17:27
Nu utgår "hålla-Oscar-ansvarig-garantin"! :p
#11 - 18 april 2009 17:31
osis skrev:
Nu utgår "hålla-Oscar-ansvarig-garantin"! :p

Måste den? :(
#12 - 19 april 2009 16:39
För att sumera.

Först hade maria en mus, den gick sönder för att hon använde den för mkt
Sen köpte hon en ny, men den kunde man inte koppla fast i datan. Sen köpte hon en till:) Den kunde man inte heller koppla fast i datan.

Sen kommer hennes morsa och säger att hon har en gammal mus hon aldrig använt. Sen var Martin nedlåtande, så maria sa att han inte skulle lägga sig i hennes mus. Sen frågade hon Oscar, Och han hjälper henne jätte mkt. Så hon får en garanti på den nya musen. Nu har hon en sladdlös som går på batterier :D
#13 - 19 april 2009 17:32
det finns väl 2 sorters mus , en är usb, en är seriel.... usb mus kan du koppla in när som helst. en seriel "kan" man väl bara koppla in när datorn är avstängt , om det skall funka korekt, ell ????
janne
#14 - 19 april 2009 18:16
sting skrev:
För att sumera.

Sen köpte hon en ny, men den kunde man inte koppla fast i datan. Sen köpte hon en till:) Den kunde man inte heller koppla fast i datan.

Sen kommer hennes morsa och säger att hon har en gammal mus hon aldrig använt. Sen var Martin nedlåtande, så maria sa att han inte skulle lägga sig i hennes mus. Sen frågade hon Oscar, Och han hjälper henne jätte mkt. Så hon får en garanti på den nya musen. Nu har hon en sladdlös som går på batterier :D

:)
Guest
#15 - 19 april 2009 19:32
det finns väl 2 sorters mus , en är usb, en är seriel.... usb mus kan du koppla in när som helst. en seriel "kan" man väl bara koppla in när datorn är avstängt , om det skall funka korekt, ell ????

janne

Ja.
#16 - 23 april 2009 14:46
sting skrev:
För att sumera.

Om man läser detta med en gnutta halvt rumsren humor i bakhuvudet så är det väldigt svårt att hålla sig för skratt! :p
#17 - 24 april 2009 09:14
Electron skrev:
Om man läser detta med en gnutta halvt rumsren humor i bakhuvudet så är det väldigt svårt att hålla sig för skratt! :p

Det var nog så han ville att det skulle läsas. ;)
#18 - 11 maj 2009 09:17
Ibland kanske man får kalla det för pekdon =)

Eller jag hörde av en vän som jobbade på ett utbildningsföretag att de på 90-talet fick skriva om alla kursböcker för en viss kommun så att det hette hamster istället... true story!
#19 - 12 maj 2009 16:38
Narii skrev:
Ja.

Inte helt sant, finns ju PS/2 med och så länge du har den i när du startar upp så kan du ta ut den när datorn är i gång och sen stoppa i den igen, fungerar dock inte med PS/2 tangentbord (oftast)

Annons