Ny tidning med fisk!

#1 - 7 juli 2008 18:50
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hej! Allihopa[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Jag vill varmt rekommendera tidningen Kryp & Kräl, är själv prenumerant.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Tidningen handlar såväl terrarie- som akvariedjur, I tidigare nummer angående akvaristik har det bla handlat om dolksvansar, drakfiskar och saltvattensakvarium för nybörjare. I nästa nummer kommer det bla innehålla killifiskar, vilket är min favoritfisk. :D[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Utöver det finns det fina reportage och artiklar om expeditioner, fältstudier, hemma-hos-reportage, frågespalter, skötseltips, nyheter, läsarnas bilder med mycket mera.[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Grabbarna bakom denna tidning har gjort ett kanon jobb och det är väl klart vi ska vara med och stötta denna riktigt bra tidning. [/FONT][/SIZE]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]För mer info: [/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#0000ff]www.krypokral.se[/COLOR][/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]/Mvh, Lars[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Så här ser tidningarna ut.[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman][/FONT][/SIZE]
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 7 juli 2008 19:05
Jag får skärpa mig och betala in prenumerationen[:o]
Har pratat lite grann med killarna bakom tidningen och dom verkar mycket seriösa (även om dom inte verkar ha nappat på mitt förslag om en artikel från Interzoo;)).
Hoppas verkligen att dom får många prenumeranter så att tidningen kan överleva.
#3 - 7 juli 2008 19:12
håller med.. vi säljer denna tidning i den ica affär ja arbetar hos (gissa initiativtagaren :)) säljer rätt sporadiskt men sen är ju inte akvaristik så enormt just i stenungsund just nu..

kanontidning för övrigt!
#4 - 8 juli 2008 18:46
vad kostar tidningen?
Tänkte först beställa från pressbyråns tjänst, men det skulle bli 79 spänn.
Stod inget om frakten, därför blev jag nyfiken.
#5 - 8 juli 2008 19:36
Köpte den idag efter den här tråden. Verkligen nöjd får jag säga! Även om största delen var terrarie djur så tycker jag att infon man fick för 69:- var helt fantastisk.
#6 - 8 juli 2008 19:43
Då vart det inte mer än en tia i frakt, det är ju överkomligt.
Bilagor:
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 8 juli 2008 19:47
Man kan ta en provprenumeration - 98 spänn för 2 nummer http://www.krypokral.se/prenumerera.php
Sen har de också en lista på hemsidan med inköpsställen - bara att fylla i postnumret
#8 - 9 juli 2008 03:50
Man kan ta en provprenumeration - 98 spänn för 2 nummer http://www.krypokral.se/prenumerera.php

Sen har de också en lista på hemsidan med inköpsställen - bara att fylla i postnumret

Blev just nu provprenumerant, man får ju ge dem en chans. Goda initiativ ska premieras =)
#9 - 9 juli 2008 04:09
Jag vill inte :/ Det är massa äckliga kryp i den ju. Fan fan fan. Ska jag riva ut sidorna med äckliga djur på?

//C

Annons