Jag såg ett yngel på rutan i karet, Sedan lyfte jag upp "lekträdet" där i var det en massa yngel till. :)
[CENTER][SIZE=3] Skojigt!!!:)[/SIZE][/CENTER]
saltbiff skrev:Jag lånar tråden lite..[:o]
Det är så att jag äntligen lyckats få min albinohane att leka... Han lekte med en brun hona och han vaktar barnen så fint! Men NÄR ser man att barnen är gula/albino?? Jag lyser för fullt i grottan men kan bara se bruna ungar.. Gulesäcken är borta och de vill ut i världen ser jag.. Kan det bli så att man inte får några gula alls trots att pappan är gul/albino???:confused:
saltbiff skrev:Jag lånar tråden lite..[:o]
Det är så att jag äntligen lyckats få min albinohane att leka... Han lekte med en brun hona och han vaktar barnen så fint! Men NÄR ser man att barnen är gula/albino?? Jag lyser för fullt i grottan men kan bara se bruna ungar.. Gulesäcken är borta och de vill ut i världen ser jag.. Kan det bli så att man inte får några gula alls trots att pappan är gul/albino???:confused:
saltbiff skrev:Jovisst har ni rätt att det är superkul att få massa söta yngel...:D Så ni tror alltså att det är helt kört med att få albino:confused:...va tråkigt :(Men det är så många häromkring som odlar de bruna och säljer till djuraffärerna...de gula får man lite bättre betalt för med å så är det väl snyggt med blondiner! ;)
saltbiff skrev:jaa jag hoppas på det å blir det så lovar jag att skriva det här :D Kan två svarta labradorer få gula valpar borde ju jag lyckats få gula malungar här nångång :p
Inka skrev:För det är ju även så att två groenendael kan få tervuerenvalpar...
ize skrev:Umm.va? Det har jag inte hört innan. Är de raserna så nära besläktade att de eg är varianter på varandra? Varför tillhör de då två helt egna raser?
EDIT: Åhååå.. där ser man! Hittade en diskussion angående detta här: http://hundenett.no/innlegg.php?vis=visSvar&id=362164&nr=38923&spmid=NULL
Inka skrev:Rätt OT... iallafall, kul att du hittade en diskussion om det! Lite krångligt det där... lite på samma sätt som taxarna har olika storlekar och hårlag och ställs ut på utställning efter det.
saltbiff skrev:Rommen är död:(:(:( Den är inte befruktad!! buhuuuuuuu
Bowman skrev:Kliar dom på magen ;)