Nyhetsbrev

admin
Christian Alfredsson
#1 - 7 februari 2007 19:40
Vi skickar just nu ut ett nyhetsbrev för Goldmedlemmar.

Kan ni inte läsa det så finns samma information här:
http://www.zoopet.com/nyhetsbrev/

Maila gärna mig på [EMAIL="christian@zoopet.com"]christian@zoopet.com[/EMAIL] om ni inte fått brevet så uppdaterar jag er mailadress i vårt medlemsregister.
admin
Christian Alfredsson
#2 - 8 februari 2007 09:05
Det ser ut som nyhetsbrevet gått ut i omgångar. Mitt mailkonto klarar att skicka ett par hundra brev åt gången sedan tar det en paus.
#3 - 8 februari 2007 09:05
Snyggt nyhetsbrev! Jag har inte fått det per mail men de tidigare utskicken har jag fått.

*Edit, du hann precis före. Då avvaktar jag och ser om det kommer.
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 8 februari 2007 09:30
Är det för övrigt någon som vet hur man gör för att skicka ut "massbrev" - Christian verkar uppenbarligen ha problem med detta eftersom bara drygt 100 går ut åt gången.
Dessutom så försvann "huvudet" i det som kom fram till mig.
admin
Christian Alfredsson
#5 - 8 februari 2007 09:36
Det beror inte på mig nu utan min leverantör av e-post som inte tillåter den mängden. Ska hitta på ett annat sätt till nästa gång ;-)
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 8 februari 2007 09:38
admin skrev:
Det beror inte på mig nu utan min leverantör av e-post som inte tillåter den mängden. Ska hitta på ett annat sätt till nästa gång ;-)

OK - men det kan väl inte bero på leverantören att "huvudet" försvann. Gjorde det det även för er andra?
#7 - 8 februari 2007 09:42
Mitt kom i morse, lättläst och förståeligt....
#8 - 8 februari 2007 16:22
Mitt kom till min "gamla" mailadress, den är mer eller mindre en som allt "skit" kommer till. Har en annan som jag har ändrat till här för ett tag sedan.
Jag vet inte om den gamla kanske är kvar i era rullor men jag kan lämna ut den nya via pm.
#9 - 8 februari 2007 16:25
Har inte fått något nyhetsbrev via mail. Varken på gammal eller ny mailadress.
#10 - 8 februari 2007 16:28
Mitt såg helt korrekt ut...., med huvudet och allt...
Kjell Fohrman
Administrator
#11 - 8 februari 2007 16:36
Mitt kom till min "gamla" mailadress, den är mer eller mindre en som allt "skit" kommer till. Har en annan som jag har ändrat till här för ett tag sedan.

Jag vet inte om den gamla kanske är kvar i era rullor men jag kan lämna ut den nya via pm.

De som har bytt e-post adress efter att ni reggade er på Zoopet skicka ett mail eller pm till admin om det så att vi kan ändra i vår databas - annars kommer det att skickas fel.

Har inte fått något nyhetsbrev via mail. Varken på gammal eller ny mailadress.

Avvakta gärna tills imorgon för att se om det dyker upp. Det visade sig nämligen att Christian kunde skicka max 500 e-mail på ett dygn så det ligger ca 60 kvar i kön och ditt kan ju vara ett av dom.

Detta problem kommer att vara tillrättat när nästa månadsbrev går ut i början av mars.
admin
Christian Alfredsson
#12 - 8 februari 2007 21:21
Japp... det hindrar dessutom alla mina vanliga mail att gå ut..... en lugn dag mao
#13 - 9 februari 2007 01:27
Jag fick det häromdan och blev ju hemskt glad för det:)
#14 - 9 februari 2007 01:40
Jag har också fått, trevligt att få och funkat perfekt

hälsn Robban
#15 - 9 februari 2007 07:55
Imorse hade det nått ända ner hit till kontinenten. Ett riktigt snyggt nyhetsbrev!
#16 - 9 februari 2007 08:31
:) Jag har också fått mitt, mycket snyggt
admin
Christian Alfredsson
#17 - 9 februari 2007 11:02
Planen verkar vara att vi ska ha det återkommande. Det som var riktigt bra för mig var att jag fick in 4:a rättningar av e-post i registret.
#18 - 9 februari 2007 11:05
Har du skickat till alla? För det ser inte ut som det har kommit till mig ännu... Fast jag bor ju lite längre söderut än Micke :D
admin
Christian Alfredsson
#19 - 9 februari 2007 11:33
Maila din e-postadress till [email]christian@zoopet.com[/email] så kollar jag.

http://www.zoopet.com/nyhetsbrev kan du kolla på direkt
#20 - 9 februari 2007 11:54
Är skickat.. skulle bara lägga till min egen e-post för utgående av någon konstig anledning så har min man råkat radera de :)

Annons