Hej!
Har ett 720 som jag haft 1 red tail (50 cm), 2 st påfåglar (25 cm) och 3 st citrinellum (5-20 cm).
Nu har jag gjort mig av med dessa fiskar och vill börja om!
Ge mig tips på vilken väg jag ska gå!
//Andreas
Mathias Nilsson skrev:Malawi! :D
Bygert skrev:Halvmonster, varför nöja sig med halv?
Bygert skrev:Men jisses, byta redtail mot Malawi och så berättar du det här. Och inte nog med det, du skall nödvändigtvis behöva tala om att du bor i Forshaga också. Nog för att det bor många stollar i Forshaga men kan vi inte försöka att inte sprida ut det mer än nödvändigt?
Finns ju massor av kul man kan ha i 720, abborrar, lungfisk, torsk...
Mathias Nilsson skrev:Det är bättre med fisk som inte växer ur karet ;)
Bygert skrev:Jo, jag bor en bit utanför Forshaga. Nån skall väl göra det också.
Finns ju lite av varje i burkarna här. Tre arter stör, europeisk mal, lungfisk, koi, axolotl, bergvar, abborre, clownkniv, stora rovmalar, mata mata - tja en del sånt. Fast jag har två arter dvärgtandkarp också och det är trevligt det med.
Bygert skrev:Jo, jag bor en bit utanför Forshaga. Nån skall väl göra det också.
Finns ju lite av varje i burkarna här. Tre arter stör, europeisk mal, lungfisk, koi, axolotl, bergvar, abborre, clownkniv, stora rovmalar, mata mata - tja en del sånt. Fast jag har två arter dvärgtandkarp också och det är trevligt det med.
Helene&Andreas skrev:Då kanske du vill ta över Red Tailen också?
Vad har du för storlek på dina burkar?
MVH
Andreas
Bygert skrev:En redtail är ju trevligt i o f s men för dagen har jag inget annat än ett välbefolkat 720 att stopp den i.
Bygert skrev:Tja det finns ju allt från burkar på några liter till en damm på 800 kubik som det förhoppningsvis blir fisk i nästa år. Sen är det ju åtskilligt som står och väntar på att komma igång, bland annat ett akvarium på drygt tre kubik.
Mathias Nilsson skrev:Det undrar Mathias också! :)
Är redtailen i skåre nu eller? :)
Mathias Nilsson skrev:Stefan är i alla fall den mest lättsamma människan i världen, hela Pets är fantastiskt. Det är ett mysterium att de andra företagen ens anstränger sig med att ha akvarier ;)
Mathias Nilsson skrev:Stefan är i alla fall den mest lättsamma människan i världen, hela Pets är fantastiskt. Det är ett mysterium att de andra företagen ens anstränger sig med att ha akvarier ;)
Mathias Nilsson skrev:Nej, det tror jag inte. Han är dock medlem i akvarister på fejjan :)
Mathias Nilsson skrev:ja, sen är jag på pets ofta, trivs där..
Mathias Nilsson skrev:inte min heller. men ja gillar inte allt hon dolar med heller. :)
Men när det nya karet kommer blir det nog lugnt ett tag, 5 får räcka för nu :)
Mathias Nilsson skrev:lite jobbigt att svänga förbi där efter jobbet ;)
gonzo44 skrev:ska bli kul med lite bilder sedan;)
Mathias Nilsson skrev:Klart vi tycker massor. Blev trevligt! Vart kommer fiskarna ifrån? :)
Mathias Nilsson skrev:Tömde ni 720-karet på Pets? Fett, då skall jag styra upp ett Malawi där!