Jag har sett en film nånstans där det är en pappa
som har satt igång det här spelet till sin 5-åring.
Ungen blir dörädd, börjar slå på skärmen och sen
springer till pappan och storgråter.
hahaha ja har en liknande sån här, fast en reklam där man följer en bil på en väg. sen försvinner bilen bakom en buske, och försvinner.. då letar man massa o så helt plötsligt dyker de upp en sån här gubbe :D
Misstänkte att det var nåt liknande.... Men jag kan garantera att jag blev lika rädd för det :D Vilken tur att det är jag som har hand om tvätten i den här familjen.
[SIZE=4][COLOR=orange]Shit va rädd jag blev[:-82] [:-82] [:-52] [/COLOR][/SIZE]
[SIZE=4][COLOR=#ffa500]Jag ska köra den på min son när han kommer hem:D :D [/COLOR][/SIZE]
[quote=moj]Jag har sett en film nånstans där det är en pappa
som har satt igång det här spelet till sin 5-åring.
Ungen blir dörädd, börjar slå på skärmen och sen
springer till pappan och storgråter.[/quote]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Skadeglädje, den enda sanna glädjen. Sparar den tills min dotter blir tillräckligt stor och behöver lite skrämselhicka :D ! Tycker det var kul!![/COLOR][/FONT]
Jag stoppar heller fingrarna i elutaget än öppnar länken. [:-85] :eek: [:-85] :eek:
Ungefär samma känsla fast jag slipper mardrömmarna. [:-84] [:-84] [:-84]
[quote=gladys]Elakt - ja! [:(!] [:(!]
Och farligt! :mad: [:-56]
Jag stoppar heller fingrarna i elutaget än öppnar länken. [:-85] :eek: [:-85] :eek:
Ungefär samma känsla fast jag slipper mardrömmarna. [:-84] [:-84] [:-84][/quote]
jo man kan ju faktiskt dö av skräck men det var ju inte riktigt tanken med tråden. kanske skulle skriva "varning för känsliga personer" eller nåt liknande