Blixtrar förbi som hastigast. Min akvarietid är som vanligt begränsad och jag får då svårt att motivera för mig själv varför jag skall lägga de minuterna på Z-pet istället för på de stackars fiskarna som kämpar så för min uppmärksamhet? [:o]
Drygt fullt upp på jobbet, har aldrig haft så här många parallella stora uppdrag. Har heller aldrig agerat multi-diciplin projektledare för så här stora projekt tidigare. Har absolut aldrig agerat multi-diciplin projektledare för så här många parallella stora uppdrag och projekt samtidigt tidigare! [:-84]
Inte konstigt att man är såpass uppe i varv att man är helt speedad. [:-100]
Dessutom lägger jag mer tid och engagemang på firman än jag gjort tidigare. Kostar på att få en ny chef som man måste visa framfötterna för ;)
Nåväl, vad gör man inte för firman. Imorgon har man fått hedersuppdraget att agera reseledare och sedan se till att göra allt i min makt under resten av kvällen och natten för att kunderna skall vara nöjda även om det så krävs åtskilliga öl. Här talar vi riktig äkta konsult-bjuder-beställare-på-seriös-öldränkt-oktober-fest! :rolleyes:
Tur man tagit semester på fredag... :p
Hela kvällen igår användes till akvariehobby-byggnation ivrigt påhejad av muntra kärleksfulla tillrop ifrån frun ("VAD gör du?")...
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?p=1339756#post1339756
I övrigt anser jag att Stenungsund borde ha en egen akvarieaffär. [:-135]