Om man inte är aktvi så blir man utloggad på tok för snabbt!

Lucas_no1
#1 - 5 februari 2006 14:24
Nu har det hänt mig några ggr att man skriver ett inlägg och när man ska skicka så har man blivit utloggad och allt raderas och man får börja om igen.

Det verkar som ni har ändrat lite.
Är man inte aktiv på några minuter så måste man logga in igen.
Skriver man ett inlägg och mäste mäta karet eller läsa någon instruktion kan man räkna med att vara utloggad när man trycker på skicka knappen.
Vipps så är allt raderat och man måste skriva igen.
Nu får jag skynda mig att skriva för annars blir jag utloggad igen........

Lite ändring på detta önskas! :-)
#2 - 5 februari 2006 14:48
Aldrig hänt mej !? ... Ja behöver aldrig logga in! Nog nån ínställning i din dator..
#3 - 5 februari 2006 14:48
Håller med, nått strul är det...
#4 - 5 februari 2006 14:55
jag är jämt inloggad, aldrig något problem...
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 5 februari 2006 14:55
Har ni kryssat i "Kom ihåg mig"
#6 - 5 februari 2006 15:08
Inte alla kan eller vill bli "hågkomna". [:o] På min jobbvecka tex delar jag dator med ca 100 personer... Då kryssar jag inte i, men hemma gör jag det.

Ett tips för att slippa skriva om allt är att ta för vana att alltid kopiera texten innan man postar. Då är det bar aatt klistra in igen. :)
Lucas_no1
#7 - 5 februari 2006 15:13
Kanske är så men jag har inte ändrat något i min dator.
#8 - 5 februari 2006 15:21
Du behöver inte ändra något i din dator. Kryssa i rutan vid pilen när du loggar in. :)
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 5 februari 2006 15:21
[quote=Lucas_no1]Kanske är så men jag har inte ändrat något i min dator.[/quote]
Nej men innan uppgaredering för några veckor sedan så var denna ruta automatiskt ikryssad - det är den inte längre. Den skall inte heller vara så av just det skälet som mam anger.
#10 - 5 februari 2006 16:54
Jag loggar aldrig ur och blir heller aldrig utloggad.
Även om jag bara är in på morgonen ochsedan sent på kvällen, eller stänger av min dator, så är jag alltid inloggad iaf.
Perfekt!
Kjell Fohrman
Administrator
#11 - 5 februari 2006 17:01
Kryssar jag inte i "kom ihåg mig" så blir jag utloggad, kryssar jag i rutan så blir jag inte utloggad.
#12 - 15 februari 2006 12:20
[quote=Kjell Fohrman]Kryssar jag inte i "kom ihåg mig" så blir jag utloggad, kryssar jag i rutan så blir jag inte utloggad.[/quote]

rutan kom ihåg mig har absolut ingen effekt på min dator... jag loggas ut i tid och otid vilket som. [B)]
Kjell Fohrman
Administrator
#13 - 15 februari 2006 12:25
[quote=Deep Blue]rutan kom ihåg mig har absolut ingen effekt på min dator... jag loggas ut i tid och otid vilket som. [B)][/quote]
Då brukar steg 2 vara att rensa datorn från coockies och tömma cacheminnet.
#14 - 15 februari 2006 13:03
[quote=Kjell Fohrman]Kryssar jag inte i "kom ihåg mig" så blir jag utloggad, kryssar jag i rutan så blir jag inte utloggad.[/quote]

:D :D :D tydligare än så kan det inte bli...:D :D :D
#15 - 15 februari 2006 16:42
Om man har något program som kör rensning av cookies eller om man själv gör det så försvinner cookien som innehåller autoinloggningsuppgifterna.

Annons