Ommöblering pågår!

#1 - 10 februari 2009 19:33
Står med nävarna i 220-karet (behändigt nog bara en dryg meter ifrån datorn ;)). Ommöblering pågår och det slabbas rätt friskt just nu! :D

Var ute i lördags med barnen och gick en underbar långpromenad på Stenungsön. Fantastisk promenad vid strandkanten i solskenet med fåglarna kvittrande strax bredvid. Riktigt vårväder faktiskt! Kan man inte tro idag då snön har yrt i luften hela dagen. [:o]

Kom hem ifrån promenaden med en välfylld hink med stenar i röd granit slipade av salta vågor sedan urminnes tider.

Senast sedda filmer
The hills have eyes 2
Den första var ju sevärd men uppföljaren var definitivt bättre (tillhör inte vanligheterna). Ok, lite brutal kanske och knappast en film som passar alla (frun t.ex.) ;)
En scen som var lite magstark kanske men i stort är ju hela filmen med glimten i ögat.

Planet terror
Tja vad skall man säga... :d
En ung snygg tjej får benet uppätet av ett gäng soldater som blivit zombies efter att utsatts för rosa gas. Samma tjej inser senare vad praktiskt det är att montera fast en automatkarbin istället för benprotes.
Här kan man verkligen snacka om glimten i ögat :D
Robert Rodriguez måste var lite lätt skruvad det är en sak som är säker. :p

...ok, skall återgå till karet. Återkommer med rapporter allt eftersom :)

För övrigt anser jag att Stenungsund bör få en egen akvarieaffär. [:-160]
#2 - 10 februari 2009 20:47
Hur i hela friden kan man ens komma på en sån idé ?? Att en tjej får sitt ben uppätet av soldatzombies och såklart ersätter det med en automatkarbin ?? *asg* Snacka om livlig fantasi.
De fiskar som råkar ut för mest ommöblering av inredningen här hemma, är de som går i 250 l karet. Hoppas du blir nöjd efter slabbedidabbet.
#3 - 10 februari 2009 21:07
Jodå, finns förhoppningar om att bli nöjd :)
Tömt på allt det svarta gruset och nu lagt i alla de röda granitstenarna omsorgsfullt placerade på frigolit för att förhindra missöden om någon får för sig att gräva.

Jo, hur kan man komma på en sån idé? Undrar vad man skulle valt själv? :confused: Bra att veta den dagen man blir attackerad av zombier :p
#4 - 10 februari 2009 21:14
Jag kommer väl ihåg filmen "Planet terror" maken älskade den jag suckade och gick och la mig typ när hon skruvade på k-pisten på sitt ben. En annan film som jag aldrig kommer glömma ( som urkass) är "Starship Troopers", något av de sämsta jag någonsin sett :(

/B
#5 - 10 februari 2009 22:30
Nya sanden i, växterna planerade och vattnet på väg i...

Starship Troopers? :)
Antar att du menar I:an, finns numera inte mindre än Starship Troopers I, II och III! :D
Bortsett ifrån att jag såg den på första raden längst ut på högerkanten på bio (tro mig, man blir rejält sned i nacken av det!) och att jag blev mer och mer illamående allt eftersom filmen gick...kräktes hela natten och har inte ätit jordgubbspaj sedan dess. :(
Filmen är helt ok faktiskt, lite klassiskt matiné stuk med en kul story. :)

....grumligt så det förslår men en bra början. Uppfyllt, fiskarna i och pumpen går. Gäsp... ok, full fart på jobbet imorgon igen så- God natt!
#6 - 10 februari 2009 22:44
"Står med nävarna i 220-karet (behändigt nog bara en dryg meter ifrån datorn ;)). "

och skriver inlägget med näsan? eller har väldigt smidiga tår? eller vill jag verkligen veta?
#7 - 11 februari 2009 18:26
..."vill jag verkligen veta?" ...Tja det är ju frågan det Morellen, VILL du verkligen veta? ;)
#8 - 11 februari 2009 20:56
Säg som det är nu, du har en tam bläckfisk !!! *s*
#9 - 11 februari 2009 21:35
Jag tror han har dresserade tetror som skuttar runt på tangenterna medans han dikterar... Tetra troopers... :D
#10 - 12 februari 2009 19:21
"Jag tror han har dresserade tetror som skuttar runt på tangenterna medans han dikterar... Tetra troopers... "
Åhh nej! :eek: Ni har kommit på mig! :D

Annons