Jag har sedan min start i akvarievärlden enbart haft levandefödare såsom guppy och platy. Skulle vilja få en övertygelse om varför tetror är roligare :)
Massvis med svar tack! ;)
Ja du det blir svårt att övertyga dig eftersom tetror inte är roliga på nåt vis, de har inga roliga beteenden som tex segelfensmolly med sina danser med uppspärrade ryggsegel! men i ett fint kar som man aquascapat är tetror väldigt fina statister:)XenOn skrev:Jag har sedan min start i akvarievärlden enbart haft levandefödare såsom guppy och platy. Skulle vilja få en övertygelse om varför tetror är roligare :)
Massvis med svar tack! ;)
åheim skrev:Ja du det blir svårt att övertyga dig eftersom tetror inte är roliga på nåt vis, de har inga roliga beteenden som tex segelfensmolly med sina danser med uppspärrade ryggsegel! men i ett fint kar som man aquascapat är tetror väldigt fina statister:)
nja.. knappast samma kaliber tycker jag, molly är lite mer elvis in las vegas;)Robin_Hedstrom skrev:Så en svart fantomtetrehane simmar inte runt med uppspärrad ryggfena och showar för andra hanar?
XenOn skrev:Jag har sedan min start i akvarievärlden enbart haft levandefödare såsom guppy och platy. Skulle vilja få en övertygelse om varför tetror är roligare
XenOn skrev:Jag har sedan min start i akvarievärlden enbart haft levandefödare såsom guppy och platy. Skulle vilja få en övertygelse om varför tetror är roligare :)
erikthur skrev:Att föda upp tetror är en större utmaning än att föda upp levandefödare är väl det jag tänker på först och främst. Men alla börjar oftast med levandefödare...
;)
Amaro skrev:Tetror är lätt roligast, de gör mest motstånd då man kastar in dem i ett rovfisksakvarie, riktiga kämpar !!
Levandefödare e tröga, dem inser inte hotet och blir mat på mindre än 1 min !!
Där fick du nog det bästa svaret :D